Saatana! Naapurin pyykkikone linkoaa klo 1.38 yöllä!

Kerrostalossa ja taitaa olla yläpuolella!
Ja tätä on tapahtunut viime aikoina jatkuvasti. Mä kärsin jonkun verran unettomuudesta niin arvatkaa kuinka helppoa on nukahtaa kun toisen kone pauhaa yläkerrassa. Oisko tää nyt kuudes kerta ainakin kun huomaan lyhyen ajan sisällä.

Jumalauta. Ihmiset on niin helvetin itsekkäitä!
 
Käy huomenna sanomassa yläkertaan,että häiritsee..tai vie postiluukusta lappu.

Josko siellä oksennustauti tms?

Itse olin niin itsekäs joitain viikkoja sitten,että pesin hiljaisuuden tulon jälkeen pyykkiä,kun lapset oksensivat ja paskoivat..mutta vein kyllä lapun alas ilmoitustauluun jossa pyysin anteeksi ja pyysin naapureita tulemaan heti sanomaan jos häiritsee..
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25898567:
Käy huomenna sanomassa yläkertaan,että häiritsee..tai vie postiluukusta lappu.

Josko siellä oksennustauti tms?

Itse olin niin itsekäs joitain viikkoja sitten,että pesin hiljaisuuden tulon jälkeen pyykkiä,kun lapset oksensivat ja paskoivat..mutta vein kyllä lapun alas ilmoitustauluun jossa pyysin anteeksi ja pyysin naapureita tulemaan heti sanomaan jos häiritsee..
Mä kyllä ainakin ymmärrän, jos on erikoistilanne mutta niin ärsyttävää jos on jatkuvasti tuollaista. Ja huomaavaista kyllä laittaa vielä lappukin.
 
Sillon oli vielä tosi kiva kun asuin talossa, jossa asu paljon mielenterveysongelmaisia niin ei uskaltanut mennä sanomaan asiasta ku ei oikein ikinä tiennyt mitä sieltä sai vastaukseksi. Sain ihan oman stalkkerinkin kun satuin tervehtimään yhtä naapuria.
 
Joppis
Mun yläkerta tykkää kans pestä yöllä pyykkiä, mutta ei se minua häirihe. Koska jos kuulen sen, niin olen sitten tässä koneella ja silloin on aivan sama kuunnella sitä vaimeaa jytkettä. Ja jos olemme nukkumassa, niin siihen ei kyllä herää.
 
Ei ole kyllä pesukoneet minuakaan häirinneet, monesti tuollaiset koneiden hyrinät on vaan ihan rauhoittavia. Riippuu toki äänieristeistä, pesukoneesta ja sen asennosta että kuinka helvetilliset kolinat siitä linkoamisesta irtoaa. En minäkään kehdannut kovin yöllä koneella pestä kun tuo meidän rakkine kuullostaa siltä, että se räjähtää. Nyt ollaankin onneksi asuttu vuosia kämpissä, joissa on tarjolla hyvä ja ilmainen pyykkitupa, ajattelin kärrätä koko vehkeen helvettiin tilaa viemästä.

Mutta siis joo, on ajattelematonta touhua, vielä että ihan keskellä yötä, ymmärtäisin kyllä jos se siellä vielä kympiltä vähän rytkyttää kun aamuksi pitää saada vaatetta.
 
"Yökyöpeli"
Mun pyykkikone linkoaa klo 4:40 yöllä, eikä onneksi häiritse ketään. On tämä omakotitaloasuminen vaan ihanaa! Saa elää ihan kuten haluaa ilman että häiritsisi ketään huonoista unenlahjoista kärsivää :)
 
NAAPURINILO
Huoh ootte vitun tylsiä paskoja akkoja, jos ette elämän ääniä kestä muuttakaa jonnekkin korpeen. Ja mä laitoin musiikin päälle isolle kun nyt heräsin ja jos naapuri sanoo jtn ei kiinnosta kun on niin allkkis paska.ja heti pitäs olla soittamassa johonki vittu sanokaa suoraan, mut ei akat osaa-vaan aina soittaa jollekkkin.... vittu mitä paskaa. miehet on niin paljon reilumpia.
 
Joo ei liene kyse vatsataudista kun samaa taoahtunut kuukauden sisällä jatkuvasti.
Ja on se vähän ikävää kun oon just menossa nukkumaan niin alkaa pesuohjelma ja en saa nukuttua pariin tuntiin, oon uniongelmainen mutta eikös just tästä syystä kerrostalossa ole hiljaisuus joka koskee myös pyykin pesua.
 
Ken guru
Joo ei liene kyse vatsataudista kun samaa taoahtunut kuukauden sisällä jatkuvasti.
Ja on se vähän ikävää kun oon just menossa nukkumaan niin alkaa pesuohjelma ja en saa nukuttua pariin tuntiin, oon uniongelmainen mutta eikös just tästä syystä kerrostalossa ole hiljaisuus joka koskee myös pyykin pesua.
On, ja koskee. Vain idiootit rikkovat näitä sääntöjä muuten kuin poikkeus- ja pakkotilanteissa.
 
No ei miestä toi häiritse, nukkuu kuin tukki mutta mua häiritsee ja kai mulla on oikeus kotonani aamuyöllä nukkua rauhassa.

Kai se on pakko ryhtyä nihilistiksi ja kirjoittaa joku lappu tonne alas josko se herättäis ajattelemaan. Pesis nyt pyykkinsä edes klo 22-00, mutta 00-02 argh! Kiva herätä töihin 6.25 kun on valvonu kahteen asti linkousta kuunnellen...

Sitäpaitsi välillä kone on lingonnut neljänkin aikaa :headwall:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä