Saataisko uusi kakkukuvaketju? =)

Nyt kun taas parina päivänä olen täältä paljon kakkuja bongaillut, niin voitasko tehdä ihan oma ketju?

Meloonit ja CC ainakin on häärineet keittiöissään viime päivinä, nekin mieluusti tänne, entä muut?

Tässä mun eiliset viritelmät:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Hianoja :D
Mutta, mulla pistää joka kerta silmään, kun täytekakun alla käytetään paperista alustaa :whistle:
:D

Siis niinkun paperista kakkupaperia? Täällä syrjäkylillä ei pal muuta ole saatavilla, enkä noista maksetulla hinnalla lähde vielä ajamaan kovin moista matkaa alustan takia...

Vai ne Pahviset laatikon pohjat? Niissä laatikoissa ne nyt vaan on näppärä kuskata. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Hianoja :D
Mutta, mulla pistää joka kerta silmään, kun täytekakun alla käytetään paperista alustaa :whistle:
:D

Siis niinkun paperista kakkupaperia? Täällä syrjäkylillä ei pal muuta ole saatavilla, enkä noista maksetulla hinnalla lähde vielä ajamaan kovin moista matkaa alustan takia...

Vai ne Pahviset laatikon pohjat? Niissä laatikoissa ne nyt vaan on näppärä kuskata. :)
Eikun just ne paperiset kakkupaperit :D Laatikon ymmärrän kyllä. Ja paperit tässäkin tapauksessa... En mäkään omakustanteella lähtis ajelemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis aplla tais olla iiiiiisot bileet kun noin monta kakkua tarvittiin? :eek:
Mä skippasin ne bileet itse kyllä kokonaan. Nuo meni yhdistetyille 50-, ja 60-vuotisjuhlille =)
Teetkö työksesi kakkuja?
Ei sitä työksi pääse sanomaan.
Tutuille teen jotakuinkin kulukorvausta vastaan pyydettäessä.

 

Yhteistyössä