Keskustelkaa ihmeessä, mä en tällä hetkellä koe tarvetta keskustella niistäHiivat ja sienet ja alapäät ja sormetukset on ihan normaaleja asioita niin miksi niistä ei voi keskustella?
Keskustelkaa ihmeessä, mä en tällä hetkellä koe tarvetta keskustella niistäHiivat ja sienet ja alapäät ja sormetukset on ihan normaaleja asioita niin miksi niistä ei voi keskustella?
Se oli vain liittoutuneiden rakkauden pommi.Ni hao Pau la! Me täällä Aasiassa syödään paaaaljon natliumglutamaattia. Aasialainen luoka on hyvää. Ei kilistä poskipäitä eikä kihelmöi. Ja tiedätkö mitä, meitä on Kiinassakin yli miljaldi!
Me täällä Kiinassa ollaan muuten sitä mieltä että se naapulimaan ydinpommi mikä meni Hiloshimaan, ois voinu tulla sun tontille. Isä Mao oli samaa mieltä. Sieltä ois menny likkaluohot (ja vähän muutakin), eiks kätevää?
Sä et halua keskustella niistä vaan mennä toteuttamaan käytännössäKeskustelkaa ihmeessä, mä en tällä hetkellä koe tarvetta keskustella niistä
Eikai emari mene kaapille tunkemaan hiivaa pinperoiseen...Sä et halua keskustella niistä vaan mennä toteuttamaan käytännössä
Tuo on ihan yhtä todellinen kuin natsienkin kaasukammiot.
Kauniimpi olen kuin sinä...rakas ryppyreikäEi ne koristeet sinusta kaunista tee
Tuuton
Hö, tulit tänne vasta ku olin menossa itse puolestani nukkumaan...Iiltaa
Missä olet ollut? oli jo hirveä ikäväKauniimpi olen kuin sinä...rakas ryppyreikä
Samoin. Hyvät yöt kaikilleHö, tulit tänne just ku olin menossa itse puolestani nukkumaan...
No mä morjenstan sua mun unissani.
Mä annan muiskun sun poskelle kun nukutHö, tulit tänne vasta ku olin menossa itse puolestani nukkumaan...
No mä morjenstan sua mun unissani.
Mä annan muikun sun poskelle kun nukut
Jaha, sä korjasit tekstisi. Mä olin jo ihmeissäni että lähteekö se yöjunalla tuomaan tätä, ja läiskäsee tän mun poskelle.Mä annan muiskun sun poskelle kun nukut
ÖitäNyt äkkiä nukkumaan, alkaa mun jutut mennä jo huuruisiksi...
Sä olet lainannut myös nuo kirjaimesi jostakin. Laita lainausmerkit.Lainausmerkit paikoilleen kun se on selvästi jostakin lainattu!
Mä yritin korjata ennen kun sää huomaatJaha, sä korjasit tekstisi. Mä olin jo ihmeissäni että lähteekö se yöjunalla tuomaan tätä, ja läiskäsee tän mun poskelle.
(yhden kirjaimen muunnos tuossa sanassa...vaarallisia asioita joita en uskalla kertoa näin yösydännä)
Eikö nukutaMä yritin korjata ennen kun sää huomaat