Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ja ei se lohi tiedä olevansa graavilohi kun se uuniin joutuu, ja paremmalta maistui lohikiusauksessa kuin kylmäsavulohi.

Tai ei lohen kyljessä oo kohtia jossa lukee "tämä vain graavattavaksi, ei uuniin" ja "tää kohta käy uuniin". Samaa fisua se on.

*naisen logiikka*
Tunnustan, että mäkin saatan ostaa graavia tai kylmäsavustettua alennuksesta ja tehdä siitä piirakkaa, kiusausta tai jotain muuta missä se kypsenneään.

Tuoreen syötävän graavin graavaan aina ite ku ei noista kaupan kaloista voi olla varma!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Huomenet!

Ni ja taas sataa. Just varasin kuukaudeksi majoituksen kanarialta. -Tivottavasti edessä on aurinkoisia päiviä ku muuten pankkitili tyhjenee turhan nopsaan :S

Mut täytyy sanoa, että mitä enemmän tuolla viettää talvisin aikaa ni sitä viisaammaksi tulee. Viime talven reissun majoitusten keskihinta lähenteli viittäkymppiä. Tulevana talvena selvitään kolmellakympillä. Tosin hinta voi vielä nousta jos päätetään heittää pari pikavisiittiä vuorille tai naapurisaarelle. Ja lisäksi oivalsin, että kymmenen matkan bussilipun saa kahdeksalla eurolla. Viimeksi maksettiin tyhminä ja tietämättöminä kahdesta matkasta kaksi euroa ja kakskyt senttiä.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja Echo
Keskustelupalstan valtuuskunta vieraili eläintarhassa. Norsuhäkin edessä Krut pohti, millaisella luodilla elefantin voisi kellistää. Kalamies etsi turkulaisen anoppinsa ja norsun yhtäläisyyksiä. Rosaruusaa askarrutti, esiintyykö Kanarialla norsuja. Elena alkoi haaveilla lemmikkinorsusta, ihan pienestä. Paulaa kiinnosti, mitä norsu syö ja m1estä, miten norsu parittelee. Echo sen sijaan aprikoi: "mitähän tuo norsu mahtaa ajatella minusta".

Kyä mää tohon lähtisin tarjoomaan Norman oryksiä 286gr
 
Keskustelupalstan valtuuskunta vieraili eläintarhassa. Norsuhäkin edessä Krut pohti, millaisella luodilla elefantin voisi kellistää. Kalamies etsi turkulaisen anoppinsa ja norsun yhtäläisyyksiä. Rosaruusaa askarrutti, esiintyykö Kanarialla norsuja. Elena alkoi haaveilla lemmikkinorsusta, ihan pienestä. Paulaa kiinnosti, mitä norsu syö ja m1estä, miten norsu parittelee. Echo sen sijaan aprikoi: "mitähän tuo norsu mahtaa ajatella minusta".
Uskon tietäväni, ettei yhdessäkään kanariansaarten eläintarhassa ole norsuja. Sen sijaan manner-espanjan puolella oon käynyt (ku mies halusi, ite en eläintarhoja suosi!) eläinpuistossa ihmettelemässä parin metrin päässä vapaana talllaavia kuraisia kärsätyyppejä.

Ja oikeastihan miettisin, miltä norsu maistuu :D
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Keskustelupalstan valtuuskunta vieraili eläintarhassa. Norsuhäkin edessä Krut pohti, millaisella luodilla elefantin voisi kellistää. Kalamies etsi turkulaisen anoppinsa ja norsun yhtäläisyyksiä. Rosaruusaa askarrutti, esiintyykö Kanarialla norsuja. Elena alkoi haaveilla lemmikkinorsusta, ihan pienestä. Paulaa kiinnosti, mitä norsu syö ja m1estä, miten norsu parittelee. Echo sen sijaan aprikoi: "mitähän tuo norsu mahtaa ajatella minusta".
Tulipa tosta mieleen se juttu, kun blondilta kysyttiin matikantunnilla, minkälainen on todennäköisyys, että häntä vastaan tallustelee norsu Mannerheimintiellä.
ja vastaushan tuli heti: Se on fifty-fifty, se joko tulee tai sitten ei tule.
 
Keskustelupalstan valtuuskunta vieraili eläintarhassa. Norsuhäkin edessä Krut pohti, millaisella luodilla elefantin voisi kellistää. Kalamies etsi turkulaisen anoppinsa ja norsun yhtäläisyyksiä. Rosaruusaa askarrutti, esiintyykö Kanarialla norsuja. Elena alkoi haaveilla lemmikkinorsusta, ihan pienestä. Paulaa kiinnosti, mitä norsu syö ja m1estä, miten norsu parittelee. Echo sen sijaan aprikoi: "mitähän tuo norsu mahtaa ajatella minusta".
Virheellistä tietoa. Mun anoppi ei ollu turkulainen ja kaiken lisäksi hän puskee jo horsmaa
 
  • Surullinen
Reactions: m1es
Uskon tietäväni, ettei yhdessäkään kanariansaarten eläintarhassa ole norsuja. Sen sijaan manner-espanjan puolella oon käynyt (ku mies halusi, ite en eläintarhoja suosi!) eläinpuistossa ihmettelemässä parin metrin päässä vapaana talllaavia kuraisia kärsätyyppejä.

Ja oikeastihan miettisin, miltä norsu maistuu
Liedon Zoolandiassa olen joskus pienenä antanut omenan kärsäselle.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Virheellistä tietoa. Mun anoppi ei ollu turkulainen ja kaiken lisäksi hän puskee jo horsmaa
Mietin, pitäisikö vastata Vau-naamalla vai surullisella. Valitsin jälkimmäisen, koska sinun anoppisi saattoi olla yhtä hyvä kuin minullakin oli (myös hän siirtyi luonnon kiertoon sairastuttuaan).
Kun vaimo joskus nurisi minusta, antoi anoppini palautetta: "Parempi tehdä niin kuin "m1es" sanoo. Hän ymmärtää, mikä sinulle on parhaaksi.".
 
  • Tykkää
  • Vau!
Reactions: KalaMies ja Echo
Mietin, pitäisikö vastata Vau-naamalla vai surullisella. Valitsin jälkimmäisen, koska sinun anoppisi saattoi olla yhtä hyvä kuin minullakin oli (myös hän siirtyi luonnon kiertoon sairastuttuaan).
Kun vaimo joskus nurisi minusta, antoi anoppini palautetta: "Parempi tehdä niin kuin "m1es" sanoo. Hän ymmärtää, mikä sinulle on parhaaksi.".
Eli sun vaimoasi on 2 läheistä alistamassa. :unsure:
 
Uskon tietäväni, ettei yhdessäkään kanariansaarten eläintarhassa ole norsuja. Sen sijaan manner-espanjan puolella oon käynyt (ku mies halusi, ite en eläintarhoja suosi!) eläinpuistossa ihmettelemässä parin metrin päässä vapaana talllaavia kuraisia kärsätyyppejä.

Ja oikeastihan miettisin, miltä norsu maistuu :D
Nyt mä aloin miettiä että jos sen koko kärsän paistais uunissa, niin mahtuisko uuniin :unsure:
 
  • Haha
Reactions: -roosaruusa-
Keskustelupalstan valtuuskunta vieraili eläintarhassa. Norsuhäkin edessä Krut pohti, millaisella luodilla elefantin voisi kellistää. Kalamies etsi turkulaisen anoppinsa ja norsun yhtäläisyyksiä. Rosaruusaa askarrutti, esiintyykö Kanarialla norsuja. Elena alkoi haaveilla lemmikkinorsusta, ihan pienestä. Paulaa kiinnosti, mitä norsu syö ja m1estä, miten norsu parittelee. Echo sen sijaan aprikoi: "mitähän tuo norsu mahtaa ajatella minusta".
Mä muuten olen haaveillut siitä, että muuttaisin Afrikkaan ja ottaisin lemmikkinirsun :love: :love: :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es

Yhteistyössä