Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Joo ja ärsyttävintä on se, että tuo on tykästynyt niihin lehtiin ja irrottelee niitä...sitten vie ne piiloihin tai kantaa ne mun sängylle peittojen alle (mitä ihmettä sekin oikein meinaa?)

Mun kissa selvästi suunnittelee jotain*vetää foliot korville*
Se intoilee lehdistä ja perustaa sun sänkyysi metsän, koska se haaveilee metsästä. :sneaky:

Meidän kissa (sillon ku eli, kuoli sairauteen) kun tuli ulkoa, katsoi kulmien alta kyllästyneenä ja väsyneenä
"F*ck syksyn lehdet, emäntä taas haravoi ulkona"
"F*ck metsän puiden lehdet, ne oli märkiä tassuissa"
"Leskenlehdet my ass, söin niitä ojan penkalla ja maha tuli kipeäksi"
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Se intoilee lehdistä ja perustaa sun sänkyysi metsän, koska se haaveilee metsästä.

Meidän kissa (sillon ku eli, kuoli sairauteen) kun tuli ulkoa, katsoi kulmien alta kyllästyneenä ja väsyneenä
"F*ck syksyn lehdet, emäntä taas haravoi ulkona"
"F*ck metsän puiden lehdet, ne oli märkiä tassuissa"
"Leskenlehdet my ass, söin niitä ojan penkalla ja maha tuli kipeäksi"
Kissat ja koirat on kyllä ihania!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Tänään olin laiskimus ja tein wokkivihanneksia pakastepussista suoraan...lisäsin sekaan savupaprikajauhoa ja yhden tuoreen jalapenon silputtuna ja meinas itku tulla kun olikin niin polttavaa:p

Mutta jälkimaku suussa on nyt kieltämättä hjuva, erittäin hjuva😋
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Enpä ole tiennyt, että Johnny Depp osaa laulaa:eek:

Ne pahoinpitely syytteet muuten peruttiin kaikki kun ääninauhoilta selvisi, että Deppin ex (se joku Amber) oli valehdellut ja hakannut itse Deppiä...twitterissä ja youtubessa oli vitejoo myös siitä, että Disney on pyytänyt anteeksi Deppiltä sen jälkeen kun erottivat ko. miehen elokuvistaan...mielenkiintoista olisi tietää miksi tätä puolta ei ole kerrottu Suomen mediassa:unsure:
 
Enpä ole tiennyt, että Johnny Depp osaa laulaa:eek:

Ne pahoinpitely syytteet muuten peruttiin kaikki kun ääninauhoilta selvisi, että Deppin ex (se joku Amber) oli valehdellut ja hakannut itse Deppiä...twitterissä ja youtubessa oli vitejoo myös siitä, että Disney on pyytänyt anteeksi Deppiltä sen jälkeen kun erottivat ko. miehen elokuvistaan...mielenkiintoista olisi tietää miksi tätä puolta ei ole kerrottu Suomen mediassa:unsure:
Njaa. Mä en vieläkään luottais tuohon ukkeliin. Mutta en siihen Ämperiinkään.
 
Njaa. Mä en vieläkään luottais tuohon ukkeliin. Mutta en siihen Ämperiinkään.
Miksi et?
Hänen lasten äiti ja monet muut ovat sanoneet ettei hän ole väkivaltainen luonteeltaan, ei edes kännissä/aineissa....toki aineiden ja alkoholin käyttö lisää impulsiivisuutta, mutta kannattaa esim kuunnella niitä audionauhoja missä se nainen karjuu kuin leijona ja myöntää lyöneensä ja käyttäytyy kuin sekopää.
 
Miksi et?
Hänen lasten äiti ja monet muut ovat sanoneet ettei hän ole väkivaltainen luonteeltaan, ei edes kännissä/aineissa....toki aineiden ja alkoholin käyttö lisää impulsiivisuutta, mutta kannattaa esim kuunnella niitä audionauhoja missä se nainen karjuu kuin leijona ja myöntää lyöneensä ja käyttäytyy kuin sekopää.
Jaa. Suattaapi olla, suattaapi olla.
 
  • Haha
Reactions: Elena777

Yhteistyössä