Eri tavalla saamatonEi kun mä olen
Eri tavalla saamatonEi kun mä olen
Oletko lukenut Baldacci, tai Conolly, tai Grisham kirjoja?Mä tykkään Wilburin kirjoista, tää saamattomuus lukea johtuu nytkyllä ihan jostain muusta kuin kirjasta/kirjailijasta!
En ole, Grishamia olen monesti miettinyt (siis että lukisin hänen kirjansa, en romanttisesti)...mutta on vaan jäänyt aina.Oletko lukenut Baldacci, tai Conolly, tai Grisham kirjoja?
Menkat on kyllä syvältäOnneksi kävin veskissä,menkat alkaa. Kohta olisi ollut hame ja sohva punaisena.
Niin onMenkat on kyllä syvältä
aika hoitaaMenkat on kyllä syvältä
Ja raskaus keskeyttää ainakin 10 kuukauden ajaksi.aika hoitaa
raskaaksi kun en ole tullut 13 vuoteen enkä tule koskaan tulemaan, niin eipä pääse eroon tuolla tavallaJa raskaus keskeyttää ainakin 10 kuukauden ajaksi.
Juhannuksena uuni lämpenemään!
Liittyykö terveyteesi? Noita lääkärien "et voi koskaan tulla raskaaksi"-lausuntoja ei kannata ottaa ihan varmana diagnoosina. Tunnen äidin, jolle noin kerrottiin pari vuotta ennen raskaustumista ja naisen, joka turvautui tuon seurauksena aborttiin - ehkäisyä voi siis tarvita sekin, joka "ei voi tulla raskaaksi".raskaaksi kun en ole tullut 13 vuoteen enkä tule koskaan tulemaan, niin eipä pääse eroon tuolla tavalla
Lennokkaista unia! Nukkuminen on hienoa, näkee jännittävinä versioina asioista, joista on kiinnostunut (en tällä kertaa kuitenkaan laita kuvaa jottei moden tarvitse vaivautua).Hyvää yötä ja kauniita unia
Liittyy sekä mun että miehen terveyteen. Lapsi olis ollu tervetullut. Joo unet on joskus aika mielenkiintoisiaLiittyykö terveyteesi? Noita lääkärien "et voi koskaan tulla raskaaksi"-lausuntoja ei kannata ottaa ihan varmana diagnoosina. Tunnen äidin, jolle noin kerrottiin pari vuotta ennen raskaustumista ja naisen, joka turvautui tuon seurauksena aborttiin - ehkäisyä voi siis tarvita sekin, joka "ei voi tulla raskaaksi".
Lennokkaista unia! Nukkuminen on hienoa, näkee jännittävinä versioina asioista, joista on kiinnostunut (en tällä kertaa kuitenkaan laita kuvaa jottei moden tarvitse vaivautua).
Harmi että noin kävi.Liittyy sekä mun että miehen terveyteen. Lapsi olis ollu tervetullut. Joo unet on joskus aika mielenkiintoisia
Ei tullut vielä uni,mutta eiköhän kohta.
Allergisen elämä on nyt, todella, persiistä.Kävelin kirjastoon ja cittariin,inhottava kutina ja aivastelu. Saa nöhdä millainen sää on huomenna,saattaakin olla vesisateita,niin ehkä joutuu suunitelmia muuttamaan.
Tänne vaan sadetta.Byäääääh, tänne on luvattu huomiseksi rajua ukonilmaa!!!
Salamaniskun saamisen todennäköisyys on pieni, mutta jos kohdalle osuu, ovat seuraukset usein ikävät. Saksalainen Lena menetti mm. molemmat korvansa Salaman iskettyä häneen Boliviassa:Byäääääh, tänne on luvattu huomiseksi rajua ukonilmaa!!!