Ruutis sanoi, että se on rumpin syytä, eikä mulla ole mitään syytä epäillä hänen tietojaan.Siellähän on kärhämöity koko kirjoitetun historian ajan. Nämä nykyiset tappelukukot vain jatkavat perinteitä, ei siitä voi syyttää...
Ruutis sanoi, että se on rumpin syytä, eikä mulla ole mitään syytä epäillä hänen tietojaan.Siellähän on kärhämöity koko kirjoitetun historian ajan. Nämä nykyiset tappelukukot vain jatkavat perinteitä, ei siitä voi syyttää...
No ei se mua haittaa, samaahan mäkin teen äidilleni kun soittelen jatkuvasti^^pitää olla joku "syy" että ei ole liian läpinäkyvää se tsekkaaminen
Mitäs levottomuuksia siellä nyt on?Onko nuo Jerusalemin levottomuudet Trumpin vai Bidenin syytä?
mun ei tartte tsekkailla kun mun mutsilla on hyvässä kunnossa oleva miesNo ei se mua haittaa, samaahan mäkin teen äidilleni kun soittelen jatkuvasti^^
mulle tuikkaavat ensens viikolla
sinä ootkin vielä nuori tytönhupakkoTäällä ei oo vielä mun ikäryhmällä toivoakaan.
noku se on vasta 30, ei sen ikäset saa vieläIltaa
Minua runsas 10 vuotta vanhempi riskiryhmään kuuluva sukulainen ei ole saanut 6 soittokerrankaan jälkeen itselleen rokotusaikaa!?
täällä aletaan munikäsiä rokottaan parin viikon päästä, omani lahjoitan niille jotka sitä kaipaavat. Jois tauti haluaa mut viedä niin sit on vaan mun vuoroni.Iltaa
Minua runsas 10 vuotta vanhempi riskiryhmään kuuluva sukulainen ei ole saanut 6 soittokerrankaan jälkeen itselleen rokotusaikaa!?
hyvä, säästyy kallis rokote enemmän tarvihtevilleEn ota koronarokotetta mistään hinnasta.
Siinä tapauksessa minä, neulakammoinen, voin lahjoittaa oman vuoroni sulle kun olet niin hyvä sydäminen^^täällä aletaan munikäsiä rokottaan parin viikon päästä, omani lahjoitan niille jotka sitä kaipaavat. Jois tauti haluaa mut viedä niin sit on vaan mun vuoroni.
Huomenii
Ulkona on, varjossa, +17,8 astetta
Mulla kasvaa tuolla vasta chilit, on tähän mennessä ollut vielä öisin niin kylmä etten oikein rohjennut laittaa vielä muutaHuomenta! Täälläkin kaunista ja leppoisaa.
Parvekeistutuksia pitäis jo kiireellä väsätä. On sekä varjoa, että aurinkoa.
Mitäs te olette laittaneet?
sinne on tulossa kuuma päivä, itekki meinaan niille huudeille loppuviikoksiHuomenii
Ulkona on, varjossa, +17,8 astetta
en meinaa laittaa parvekkeelle mitään mutta maalla pitäs kunnostaa marjapuskia ja ehkä väsätä jotain tukiaHuomenta! Täälläkin kaunista ja leppoisaa.
Parvekeistutuksia pitäis jo kiireellä väsätä. On sekä varjoa, että aurinkoa.
Mitäs te olette laittaneet?