Hyi kamala, mää taas en halua tietää!Sitä varmaan harmittaa ku ei tiedäkään mitä kivaa pumppusetä keksi tehdä pätkis-suklaapötkylällä.
Hyi kamala, mää taas en halua tietää!Sitä varmaan harmittaa ku ei tiedäkään mitä kivaa pumppusetä keksi tehdä pätkis-suklaapötkylällä.
No mutta kylläpä sitä taas ollaan avoimena
Niinpä, eipä tuolla voi hyvä olo olla.Yrittää varmaan raukka saaha itelleen paremman olon.
Surullista.
Ei tuo varmasti osaa hävetä.
Hyi kamala, mää taas en halua tietää!
Tosikko. Luulin että joku täällä edes osaisi heittää herjaa, mutta ei. Osaatteko te muusta puhua kuin makkaravoileivistä?Voi vitsit
Oot kyllä surkea.
Iso halaus.
Sitä varmaan harmittaa ku ei tiedäkään mitä kivaa pumppusetä keksi tehdä pätkis-suklaapötkylällä.
niinku joku haluais kuulla sun "meheviä" paskaripuliseksi juttujasEi tulisi mieleenkään kertoa.
Pohtikoon pumppuhyypiö sitä seuraavat kuukaudet.
Siis jos edes vähän erottelisit noita sanoja niin mitäs pahaa seksijutuissa olis?niinku joku haluais kuulla sun "meheviä" paskaripuliseksi juttujas
Onko sulla luonnonjogurttia? Korvaa hyvin kermaviilin.Unohdin kermaviilin kauppaan
En mä itsestäni puhunut vaan pumppusedästä.niinku joku haluais kuulla sun "meheviä" paskaripuliseksi juttujas
Mulla on huumorintajua, mut sun jutut on pelkkää ilkeilyä ja vi ttuilua.Tosikko. Luulin että joku täällä edes osaisi heittää herjaa, mutta ei. Osaatteko te muusta puhua kuin makkaravoileivistä?
Aika mautonta.Kukahan teistä hukkuu juhannuksena? Jää nähtäväksi, mutta veikkaan päätöntä.
Noo, ei sentään kaikkien kuolemaa halunnut tälläkerralla.Aika mautonta.
Mitä oikein vihjailet? Ja mietipä mitä tappotuomioita itse olet jaellut.Noo, ei sentään kaikkien kuolemaa halunnut tälläkerralla.
Voihan niistä keskustella vaikka juhannukseen asti ja sen jälkeenkinJoko on keskustelu juhannusmenuista? Mitä herkkuja teillä on?
Jos tulee hankaluuksia palstailijoiden kanssa niin hengittäkää syvään ja laskekaa kymmeneen ennen kun hakkaatte niistä ilmat pihalle.
Itse lähden rauhoittumaan tuonne järven rantaan.
Mä ostan muullonkin ihan liikaa ja sellasta mikä sitten unohtuu syömättä, kun meneekin mielihalut pois ja unohan ne jääkaappiin.Kuulumme tähän kastiin jotka ostaa kaupan tyhjäksi juhlapyhien tullessa
Oon mä täällä tavallaan..... huushollaan vaan samalla eli teen sellasia pyrähdyksiä tänne vähän väliäJaa mä keskustelenkin itteksein...tulin ihan tyhjään ketjuun