Vaikka Paula taatusti järkyttyy, niin *napsii lihaliemikuutiosta murusia suuhunsa*
Mä voin istua.Niin on ja äläpä muuta virka...
Haluukkonää että istun sun päälle taas?
Alkaa olla jo Krutin naamalla ruuhkaa. Antakaa nyt hyvän miehen hengittääkin välilläMä voin istua.
Ruoka menee vaan liukkaammin alasGaaah. Nyt tuntuu kitalaessa jokin rasvatalma. Varmaan palmuöljyä.
Mut tulipahan mieliteko tyydytettyä.
Mä istun alemmas.Alkaa olla jo Krutin naamalla ruuhkaa. Antakaa nyt hyvän miehen hengittääkin välillä
Erikoista. Mä vaan copypastesin kuvia ennen, ei tarvinut namiskoja ees käyttää - vaivatonta! Vaivaton taitaa olla palstalla nyt historiaa *marmati marmati*.Se taitaa vaan bugittaa tällä hetkellä. Tosin mä en saanut ennenkään, koska multa puuttui ne namiskat jostain syystä. Jouduin aina lataamaan ja sitten lisäämään...
Pistä kuva allekirjoitukseenErikoista. Mä vaan copypastesin kuvia ennen, ei tarvinut namiskoja ees käyttää - vaivatonta! Vaivaton taitaa olla palstalla nyt historiaa *marmati marmati*.
Alkaa olla jo Krutin naamalla ruuhkaa. Antakaa nyt hyvän panomiehen alkaa kengittää välillä
NäkyyPistä kuva allekirjoitukseen
Jaha, eihän se tässä näy...
Ei näy ei.Pistä kuva allekirjoitukseen
Jaha, eihän se tässä näy...
Emmä näje.Näkyy
Samma härEmmä näje.
Hei se odottelu viestien välillä on loppu!
Ai, intoilin ihan suotta.Ei oo. Pistä muutama vieti putkeen ni jo pitää odotella.
Sama täällä. Jos kuvat näkyy vain koneella? Täytyy testata, jos jaksaisAi, intoilin ihan suotta.
KM, juu luurilla.
5, viisi...v-i-i = vii, S-i = si = Mirri eli femma!!Noin. Pistin kuvaa.
Ja taas tä palsta kyselee kuinka monta kirjainta on sanassa KISSA vaikka olen kirjautunut...
Ei oo, piti tänään oottaa 14 sekuntia...elämäni pisimmät sekunnit.Hei se odottelu viestien välillä on loppu!
Ei toiminut läppärilläkään...Sama täällä. Jos kuvat näkyy vain koneella? Täytyy testata, jos jaksais