12No nyt olet vetänyt jo ainakin sen määrän.
12No nyt olet vetänyt jo ainakin sen määrän.
Mites siellä lähikuppilassa, mene sinne uhomaan. vai etkö uskalla?Jos joku aiheetta vi...lee mulle niin joo, osaan antaa takas.
En muuten
No tänään repeilet myös asiasta joka ei sinulle edes kuulu. Eli ei ollut aihetta silti sinä vtuilet ja riehut. Eli ei mene läpi teoriasiJos joku aiheetta vi...lee mulle niin joo, osaan antaa takas.
En muuten
Kuka loukkaa? Tuolla yhdellä on jotain hampaankolossa tunnetteko toisenne kun noin tappelette? Sanoisin että voisi alkaa pikkuhiljaa rauhoittuaMuistakaa harmaatkin että jos nyt menee hommat rikosoikeuden puolelle niin teidät saadaan kiinni kuka on ja milloin kirjoittanut mitäkin. En katso kovin pitkään tuollaista kunnianloukkaamis juttuja enään.
Toivoisin rauhaa ketjuun ja kaikille hyvää yötä. Nyt on tuuletettu jo tarpeeksi.Lopetan nyt ja toivoisin että tekin ilkeät harmaat.
Muista tuo huomenna ja samoin sitten kun aiot jollekkin syyttä aukoa päätäsi.Lopetan nyt ja toivoisin että tekin ilkeät harmaat.
Luulen, että täysikuu aiheutti pari edellisen päivän rähinät. Tai ainakin paisutti niitä.pitäisköhän palstalle saada promilleraja?
Saattaapi olla, jotain outoa eilisessä oliLuulen, että täysikuu aiheutti pari edellisen päivän rähinät. Tai ainakin paisutti niitä.
Hiivakin kuulemma kohottaa/käyttää paremmin ku kuu on pulskea.
Voi apua jos toi oli vasta jotain esioireiluaeikö täysikuu ole vasta tänään?
täyskuullaki on vissiin pmsVoi apua jos toi oli vasta jotain esioireilua
Muuten ihan hyvin, mutta heräsin taas aivan liian aikasin ja vaikka väsytti, en saanut enää unta.Mites muiden unet meni?
Toikin on ärsyttävääMuuten ihan hyvin, mutta heräsin taas aivan liian aikasin ja vaikka väsytti, en saanut enää unta.
Pitäs päästä päikkäreistä eroon, sotkevat vaan unirytmin pahemmaks.Sun tarttee koittaa taas päikkäreitä johonkin väliin
eikö täysikuu ole vasta tänään?
KissatPitäs päästä päikkäreistä eroon, sotkevat vaan unirytmin pahemmaks.
*kirjoittelee ja katselee kuinka kissa pudottelee samaan aikaan vaatteita kaapista lattialle*