Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kun vertaa aiempiin viulusteihin niin siitä, tiijä mikä korva
Niii muttaku tossahan soitti tommonen ikääntyvähkönen harmaahapsinen...ei kait siinä enää sormeilla kevyesti ja ilmavasti kuin tuo nuori tytsy...painivat eri sarjassa nih.

Mä oon aikoinani testannu likkakaverin viulua mutta sain siitä aikaiseksi niin karmeat rääkäsyt että kaveri singahti nopeesti ja tempas jousen multa pois höpisten että kohta kuolee linnut ja kaikki....:D
 
vierailija
Niii muttaku tossahan soitti tommonen ikääntyvähkönen harmaahapsinen...ei kait siinä enää sormeilla kevyesti ja ilmavasti kuin tuo nuori tytsy...painivat eri sarjassa nih.

Mä oon aikoinani testannu likkakaverin viulua mutta sain siitä aikaiseksi niin karmeat rääkäsyt että kaveri singahti nopeesti ja tempas jousen multa pois höpisten että kohta kuolee linnut ja kaikki....:D
niin varmaan :rolleyes:
 
Sitten joskus 22 maissa ketjuun singahtaa oravanpyörässä kipittäny ja kaikkensa antanu oravamuori/-raasu/-raato Ellimaaritti, joka yrittää tiristää itsestään vielä päivän viimeiset ilonpilkahdukset meille. (n) :) ❤
Herätyskello soi pesäpuussa kuitenki taas seuraavana aamuna jo epäinhimilliseen/epäeläimelliseen aikaan.

Ellimaar vois olla seuraava joka pääsis Kanarialle huilimaan, tassuja lämmittelemään.... :)
:oops: Hei vain taas!:)
Oi tuo kanaria kuulostais ihanalta!:love:
Me just suunniteltiin risteilyä:D
Vähän kahdenkeskistä aikaa taas:love::p
En usko. Pienten lasten äideillä on klo 20-22 vielä ruuhkaa. Muksut ehkä nukkuu mut pyykkivuori uhkaavasti kohoaa ja sitä on purettava...
Mä just hetki sitten todellakin tyhjensin pesukoneen:ROFLMAO:
Ja sitä ennen puunasin keittiön ja tosiaan vähäsen sitä reissua suunniteltiin:)
 

Yhteistyössä