vierailija
Mulla olis mieheks aika iso lerssi 30cm ainakin
Mulla olis mieheks aika iso lerssi 30cm ainakin
Taas sä levittelet tätä mun kuvaani täällä...Se on joku turkulainen tervehys, miehiä rutistetaan kiveksistä ja naisia pepustakatso liitettä 9408
Two sick minds think alikeKatoppas kun oltiin samaan aikaan liikkeellä
Siellä varmaan myydään kaupassa semmosia 2 l tonkassa "Jetin makkaraa Aurajoen vedessä", ja "SE aika kuukaudesta Jetin vaimolla".Jetin jööti. Eikö semmoista makkaraakin mahdettu myydä kesällä?
Onneksi sun kannatti sijoittaa.Siellä varmaan myydään kaupassa semmosia 2 l tonkassa "Jetin makkaraa Aurajoen vedessä", ja "SE aika kuukaudesta Jetin vaimolla".
Nyt mä samalla arvasin sun firman myyntiartikkelin!
Ja liikevaihto on miljoonissa...
Mun äidillä kans. Sitä pitäis päivittää.Se on turkulainen tapa tervehtiä. Btw mulla on kyseinen kirja
Mä menin ties kuinka kauan selkä kylmää hallin seinää vasten ja putkahdin jo ulos, eikä sua näkyny....ja minä tätä
Mutku Echo on tuolla jossain varjoissa pullapussinsa kanssa*huohottaa peloissaan*
Sun pitää seurata vaan salkkareita niin et petyMiks muuten nykyään kaikissa ns.vakavastiotettavissa tv-sarjoissa on nämä elementit:
-joku mahdollisimman ankea tehdashalli tai joku Kosovon rauniot -maisema
-viileät värit, siniharmaa maisema ja joku räntäsade ja sankari menee tukka märkänä huohottaen. Aurinko ei vahingossakaan paista.
-kaikki on vakavia. Kolmikymppiset sankarit kokoontuu sinne tehdashalliin ja ne puhuu coolisti "meillä on eturistiriita."
Olin mä sielläMä menin ties kuinka kauan selkä kylmää hallin seinää vasten ja putkahdin jo ulos, eikä sua näkyny.
Vastaan ihan toisenlaisella italialaisella, perinteistä discohölkkää:Babamaaaan!!!
Meinaatsä että mun pitää mennä uudestaan hiipimään selkä seinää vasten että löydän sut?Sun pitää seurata vaan salkkareita niin et pety
Olin mä siellä
Kuules nyt mokoma
Onneks et huulihölkkää tarjonnutVastaan ihan toisenlaisella italialaisella, perinteistä discohölkkää:
Meinaatsä että mun pitää mennä uudestaan hiipimään selkä seinää vasten että löydän sut?
Emmä jaksa. Mä voin mennä vaihteeks liirimään vaikka lähi-Alepan seinää pitkin.
Luin että meet lirimään alepan seinälleEmmä jaksa. Mä voin mennä vaihteeks liirimään vaikka lähi-Alepan seinää pitkin.
MÄ kun en omista kaksia vehkeitä kuten eräät, niin se seinälle pissiminen on anatomisesti aika hankalaa. Tosin mahdollista, semmoisella pyllynheilautustekniikalla.Luin että meet lirimään alepan seinälle
Mutta nyt nukkumaan, öitä
Oli pakko, väsyttää...Onneks huulihölkkää tarjosit
Pitäs varmaan mennä kanssasi nukkumaan
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/onko-autourheilulla-tutkittu-olevan-vaikutusta-ilmastonmuutokseen/3893540----kaikissa ns.vakavastiotettavissa tv-sarjoissa on nämä elementit:
-joku mahdollisimman ankea tehdashalli tai joku Kosovon rauniot -maisema
-viileät värit, siniharmaa maisema ja joku räntäsade ja sankari menee tukka märkänä huohottaen. Aurinko ei vahingossakaan paista.
-kaikki on vakavia. Kolmikymppiset sankarit kokoontuu sinne tehdashalliin ja ne puhuu coolisti "meillä on eturistiriita."
Älä ny. Kisu kuume nousee.Huomenta
Kahvia, muzziikkia ja kissan kehräystä ja söpö nöpönenä sylissä...siitä on tämä aamu tehty
Eikun se on ihan vaan satunnaista raapimista varten. Miellyttävämpi muutenkin.Hmm...Eli, sulle siis on asennettu sellanen teräskanki siis tunkki....
Mahdat olla aika terminaattori petipuuhissa
Hyvä, kohta sullon kanssa siellä karvavavvaÄlä ny. Kisu kuume nousee.