Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pilviä. Just kun suunnittelin uimista.

Tosin eipähän sit häikäise.

Joko suomessa krookukset kukkivat?
Täälläpäin tuli lunta:)
Eli eipä kuki krookukset, ainoo mikä tuolla teitten varsilla kukkii ovat sekä keltainen lumi, että kakkakikkareet(n)

...niin ja näyttää siltä, että lumet sulaa pois kokonaan:coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Ei hitsi, tästä pitkään nukkumisesta on tullu tapa.:oops:
Two in a row!:rolleyes:

Koira lenkitetty, mutta kahvit on edelleen keittämäti.:rolleyes:
Oon hirveen väsyny.:notworthy:

Jospa nyt ees ne kahvit laittas enshätään ja sitten alkais miettiä päivän ohjelmata.:coffee:

Ei oo ees appeltsiineja tai sitruunaa, että sais vähän ceestä virtaa!:cautious:

Nyt ainakin lopetan tän valittamisen, tästä ei oo hyötyä! Poppi soimaan isolla ja joku pikainen jumppatanssi kahvia ootellessa ni eiköhän eukko herää.:coffee::D
 
No mutta aikuisena miehenä voinet laittaa privaviestiä sille ihmiselle josta puhut ja selvittää asiat sitä kautta.
Tälleen julkisesti vihjailemalla saat aikaan vaan hämmennystä, kun kukaan ei ymmärrä mistä tarkalleen ottaen puhut ja kenelle viestisi osoitat(n)
Elena, en oikeen usko, että mulla on oikeus puutua henkilökohtaisesti kenenkään tapaan esittää asiansa.Sanoin jo aikaisemmin, että se on vain palstan seurailun tulosta.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Elena, en oikeen usko, että mulla on oikeus puutua henkilökohtaisesti kenenkään tapaan esittää asiansa.Sanoin jo aikaisemmin, että se on vain palstan seurailun tulosta.
Ei tietenkään ole ja sun pitää myös muistaa, kielimuurin takia sä itsekin saatat käsittää asiat väärin tai tuoda asiat esille niin että se tuntuu toisesta töykeältä (vaikket sitä olis tarkoittanutkaan).

Jäi vaan hämäämään kenestä ja mistä tuossa ulostulossa oli kyse, enkä tainnut olla ainoa.:unsure:
 
vierailija
Uimasyvyyteen pääseminen ja takaisin rannalle palaaminen ovat ne haastavat hetket.

Yritän ottaa mallia paikallisista pikkupojista mut ne ovat epäreilusti alle metrisiä.
Aika ihkuu ku siellä kellutte.:love: Tuolleen ne työnrutistukset nyt palkitaan.:)

Onko siellä kallista jos ei ihan turistirysässä oo?
 
Ei tietenkään ole ja sun pitää myös muistaa, kielimuurin takia sä itsekin saatat käsittää asiat väärin tai tuoda asiat esille niin että se tuntuu toisesta töykeältä (vaikket sitä olis tarkoittanutkaan).

Jäi vaan hämäämään kenestä ja mistä tuossa ulostulossa oli kyse, enkä tainnut olla ainoa.:unsure:
En jaksa enää puolustella itseäni, täst’ edes nyökyttelen vain päätäni.
 
vierailija
r0s
Aika ihkuu ku siellä kellutte.:love: Tuolleen ne työnrutistukset nyt palkitaan.:)

Onko siellä kallista jos ei ihan turistirysässä oo?
Broilerinrintafileet neljä euroa, tuoreet kalat ja ravut alkaen neljästä eurosta kilo. Hedelmät noin puolet suomen hinnoista. Hyvää juustoa saa noin kympillä kilon. Salamit chorichot sun muut melkis ilmaisia. Hyvä olut viiskyt senttiä tölkki. Litra mitä herkullisempia tuoremehuja eurolla.

Vaatteet ja kengät ehkä 25 prossaa edullisempia.

Ja toisin kuin riistoturistirysälounaspaikassa syötiin ja juotiin kaik neljä eilen illalla paikallisessa seitsrmälläkympillä.
 
Sivulla 2144 algoman viesti:
Monista palstailijoista tulis hyviä Usalaisia. Ovat laumasieluja, eivät ajattele omilla aivoillaan. Rumasti sanottu, mutta ovat kuin lauma koiria.
Kaikki ei ole yhtä korrekteja, voin melko hyvin samaistua.:barefoot:
Erilaisuus on rikkaus, niinhän ne sanoo. Ja jos mä oon epäkorrekti ja vitukas niin miltä sinä vaikutat? Nii-i - olisit siis tyytyväinen.(y)
 

Yhteistyössä