Sua taitaa kiinnostaa metsien ruunupäät jotka saa lautaselle?ei vois vähempää kinostaa jotkut ruunupäät
Sua taitaa kiinnostaa metsien ruunupäät jotka saa lautaselle?ei vois vähempää kinostaa jotkut ruunupäät
Jos harmaiden neuvot ei kelpaa niin kysymys on silloin osoitettava tarkemmin tiety(i)lle. *Tuhiseejamäkättää*Kiitos, näin teen.
Siis oot jo kytänny Anna, A lopussa kolmannen siisönin?Huomenta
Äsken, kun kattelin tuolla sohvalla täydellisten naisten loppua ja ihmettelin siinä rentona lötkönä kissaa (joka käveli teeveen päällä), aloin haaveilemaan siitä miten ihanaa olis olla nyt jossain Fijin valkoisilla hiekkarannoilla tai Hawaijilla...vaan kun ei, täällä sitä ollaan ja ihmetellään sateen keskellä missä on talvi ja lumi ja millon tulee kesähelteet
Mitään en tunnusta
Anna ja kaikki Harry Potter saagan elokuvat + kirjat on kyllä 5/5!
Ray teki jöötin, se ilmestyi musakauppoihin hiljattain.Apuva toi Ray Donovan on kyllä niin söötti...jöötti
Erittäin söötin jöötin tekikin.Ray teki jöötin, se ilmestyi musakauppoihin hiljattain.
En ole vielä, mutta aion katella....tuosta tulikin mieleen, että pitäis käydä siellä prinssi edwardsin saarillakin joskus..Siis oot jo kytänny Anna, A lopussa kolmannen siisönin?
Siis sen sarjan päähahmo on myös muusikko?Ray teki jöötin, se ilmestyi musakauppoihin hiljattain.
Samasta olen itsekin haaveillut! Olisi kiva nähdä onko siellä nuo asuintalot, koulu, hotelli, ne ihanat metsäpolut summuut vai onkohan kuvattu jostakin muualta.En ole vielä, mutta aion katella....tuosta tulikin mieleen, että pitäis käydä siellä prinssi edwardsin saarillakin joskus..
No eihän ole Liev schreiberSiis sen sarjan päähahmo on myös muusikko?
Pokaa se...eiku siis
Käsittääkseni ainakin joitakin kuvauspaikkoja sieltä löytyy!Samasta olen itsekin haaveillut! Olisi kiva nähdä onko siellä nuo asuintalot, koulu, hotelli, ne ihanat metsäpolut summuut vai onkohan kuvattu jostakin muualta.
Niin tai näin, maisemat on kyllä henkeä salpaavat. *huooooohhhh*
Höpöteltäis niitä vuorosanoja siitä sarjasta ja juostais ympäri niittyjä letit päässä....lehmiä ja paikallisia poliiseja pakoonKattoiskohan paikalliset vähän hitaasti kun Ellun kanssa huhuiltais saarella pikku Sarahia ja Ant Hettyä.
No minkä jöötin hää on sitten musiikkikauppoihin vääntänyt??
Saaks mä olla ant hetty!!!!!! Hetty puhuu niin ylevästihienosti ja täräyttää ärränki sillee ihan eri tavalla!Höpöteltäis niitä vuorosanoja siitä sarjasta ja juostais ympäri niittyjä letit päässä....lehmiä ja paikallisia poliiseja pakoon
NiinpäNo minkä jöötin hää on sitten musiikkikauppoihin vääntänyt??
Joo mutta siinä tapauksessa mä olen Marilla!Saaks mä olla ant hetty!!!!!! Hetty puhuu niin ylevästihienosti ja täräyttää ärränki sillee ihan eri tavalla!
Oih!!!! Marilla! Marilla on kyllä vetänyt norttia viis askia päivässä, ei muuten ääntä saa niin erikoisen helmeilevän möreäksi.Joo mutta siinä tapauksessa mä olen Marilla!
Echo vois olla se Marillan iki ihana naapuri Rachel ja ruutis on ehdottomasti Gilbert
EmmätiäKuka siis on vääntänyt jöötin musiikkivaippaan? Kenestä työ höpäjättä?
Mut eiks Marilla ollu myös aika tiukkis, joten mä voisin olla se?Joo mutta siinä tapauksessa mä olen Marilla!
Echo vois olla se Marillan iki ihana naapuri Rachel ja ruutis on ehdottomasti Gilbert
Olen määkin tarvittaessa tiukkaMut eiks Marilla ollu myös aika tiukkis, joten mä voisin olla se?
Mun pitää lainata kohta se kirjasarja kirjastosta, alkaa mennä Marillat ja Rachelit sekasi.Rachel Lynde on kuin ilmetty Echo! Vaatii järjestystä ja on kova leipomaan pullaa!