Luin sun sivuja tänään ja linkitin ystävälle joilla ongelmia yhden jos toisenkin ruoka-aineen kanssa!Silloinhn se tarkoittaa, et siinä voi olla hirvittävää myrrrkkyä, aldikarbia
Tiedän että sun sivuista on hänelle suuri apu.
Luin sun sivuja tänään ja linkitin ystävälle joilla ongelmia yhden jos toisenkin ruoka-aineen kanssa!Silloinhn se tarkoittaa, et siinä voi olla hirvittävää myrrrkkyä, aldikarbia
Huomenta, huomenta. Tai kahvipaussohan se jo on...niin ja huomenta allihuuppa
No höhHuhhahheijaa millasta ees taas juoksemista asioilla ja lääkärillä ja röntgenissä ja kaupassa ja apoteekissa..
Nilkkaan tulossa magneettikuvaus joskus tammikuussa vasta
Jotain siellä kuulema on häikkää, mutta ennen magneettikuvaa ei tiedetä tarkemmin...eli loppuvuosi menee niinkun mennyt vuosi meni: Eteenpäin könkäten.
On mulle se ennenkin tehty, kerran ja ei ole kiva kokemus...sillon kuvasivat keuhkot ja pernan/haiman alueenNo höh
Magneettikuvaus on kyllä kamala
Olla siellä pahanäänisessä putkessa kauan ahdistus tuli jo kun ajattelinkin asiaa.
Onneksi sulla vaan nilkka niin ei kai tarvitse kokonaan sinne putkeen mennä. Mä olin kokonaan siellä
On mulle se ennenkin tehty, kerran ja ei ole kiva kokemus...sillon kuvasivat keuhkot ja pernan/haiman alueen
Minä nukahdin sinne ”putkeen”No höh
Magneettikuvaus on kyllä kamala
Olla siellä pahanäänisessä putkessa kauan ahdistus tuli jo kun ajattelinkin asiaa.
Onneksi sulla vaan nilkka niin ei kai tarvitse kokonaan sinne putkeen mennä. Mä olin kokonaan siellä
Minä nukahdin sinne ”putkeen”
Rauhoittava kokemus
Pitikö juoda liemiä ennen sitä?On mulle se ennenkin tehty, kerran ja ei ole kiva kokemus...sillon kuvasivat keuhkot ja pernan/haiman alueen
No ei oleRauhoittava kokemus
näytäpä lääkärille tuoHuhhahheijaa millasta ees taas juoksemista asioilla ja lääkärillä ja röntgenissä ja kaupassa ja apoteekissa..
Jotain siellä kuulema on häikkää, mutta ennen magneettikuvaa ei tiedetä tarkemmin...eli loppuvuosi menee niinkun mennyt vuosi meni: Eteenpäin könkäten.
Ei, oli 40 asteen kuume ja keuhkokuume ja sisäelimissä epäiltiin myös jotain ihme tulehdusta mitä ei sitten onneks ollutkaan.Pitikö juoda liemiä ennen sitä?
En mä nyt viittis, sitä paitsi menen seuraavan kerran tuolle lekurille tammikuussa vasta..käy sä näyttämässä.näytäpä lääkärille tuo
Onko sulla synttärit?Syntymäpäivän kunniaks menen ottamaan päivätirskut
Hauskaa S- päivää! Joko tuli 28 täyteen?Syntymäpäivän kunniaks menen ottamaan päivätirskut
Höh,jaksamistaHuhhahheijaa millasta ees taas juoksemista asioilla ja lääkärillä ja röntgenissä ja kaupassa ja apoteekissa..