Joosaatat ilahtua itekkin siitä rautaisesta erektiosta jonka tuommonen asu aiheuttaa
Joosaatat ilahtua itekkin siitä rautaisesta erektiosta jonka tuommonen asu aiheuttaa
Sekin vielä.Vettä sataa.
Halvattu tuota synkkää ilmaa. Sais loppua jo. Jaksa enää.
HalausVettä sataa.
KiitosHalaus
Toivottavasti tulee sinnekkin pian lunta,niin on valoisampaaKiitos
Pilvinen harmaa sää laskee mielialaa.
Täällä on liian lämmintä että lumi pysyy maassa. Pitää varmaan muuttaa pois pk-seudulta. Sais kunnon talvet.Toivottavasti tulee sinnekkin pian lunta,niin on valoisampaa
muuta LappiinTäällä on liian lämmintä että lumi pysyy maassa. Pitää varmaan muuttaa pois pk-seudulta. Sais kunnon talvet.
Se on käynyt mielessä. Jos siellä päin tarvitaan sihteerikköä/toimistotyöntekijää kun olen valmistunut.muuta Lappiin
Sihteerejä ei tarvita enää missään, kuollut ammatti.Se on käynyt mielessä. Jos siellä päin tarvitaan sihteerikköä kun olen valmistunut.
Niinkö luulet? Esim. kouluissa on koulusihteereitä. Multa onnistuu toimistotyö.Sihteerejä ei tarvita enää missään, kuollut ammatti.
Tarvitaan sihteeriopistossa.Sihteerejä ei tarvita enää missään, kuollut ammatti.
mulla olis tarvetta kunnon sutt... eikun sihteerikölleSe on käynyt mielessä. Jos siellä päin tarvitaan sihteerikköä/toimistotyöntekijää kun olen valmistunut.
”multa onnistuu toimistotyö”Niinkö luulet? Esim. kouluissa on koulusihteereitä. Multa onnistuu toimistotyö.
Sihteeri ammattinimikkeenä on vähentynyt. Itse työ ei häviä.
Mitä nyt liiketalouden perustutkinnon omaava voi tehdä.”multa onnistuu toimistotyö”
Papereita lajittelevia, postia lähetteleviä ja availevia, kopioita ottavia ja toimistossa höpösteleviä sihteeriköitä ei enää tarvita. On totta, että julkishallinnon puolella on vielä näitä marjattoja ja sirkkaliisoja sinnittelemässä ja jännittämässä saavatko pitää suojatyöpaikkansa eläkeikään asti. Mutta ei niitä sielläkään käytännössä mihinkään enää tarvita.
Nyt on koulussa menossa laskutus ja reskontra.sihteerikön pohjakoulutuksella on helppo oppia perus toimistoduuneja
laskutusta, kirjanpitoo, asiakaspalveluu juu neim it
just tommoset perusjutut tarvitaan jokaikisessä firmassaNyt on koulussa menossa laskutus ja reskontra.
Mä ajattelin että jos tarvitset.mulla olis tarvetta kunnon sutt... eikun sihteerikölle
näyt lukevan mun ajatuksiaMä ajattelin että jos tarvitset.
Mulle kelpaisi tällainen paketointi.