Tulisko vihdoinkin vaihdevuodet?
Tulisko vihdoinkin vaihdevuodet?
Oih, mulle maistuu.*tarjoaa kuumaa päiväkahvia ja pillua*
Saat munkin pullat, kun en itte niistä välitä
oot antanu laueta sisään?Ei kukaan ole nähnyt ylimääräisiä menkkoja? En nyt niin kaipaa sitä mutta on reilusti myöhässä.
kyllä kelpais mullekkinOih, mulle maistuu.
Löysitkö laukun?Olipa hauska uni. Olin jossakin ravintolassa jonkun miehen kanssa. Suutuin sille ja häivyin viinilasin kanssa pois. Hetken kuluttua huomasin että laukku jäi ravintolaan. Eikun takas hakemaan.
En ollut näillä nurkilla. Oli joku isompi paikka. Siellä oli monta erilaista ravintolaa.
Joo,sais tulla mullekkin ja vaikka loppua kokonaaan. On välillä normaali kierto,sitten on vähän pitempi,sitten alkaakin menkat jo kp 15 tai 14Tulisko vihdoinkin vaihdevuodet?
Aina sinne. Siis suhteessa.oot antanu laueta sisään?
Se mies ojensi sen mulle kun olin ovella.Löysitkö laukun?
Mulla on aika sännöllinen.Joo,sais tulla mullekkin ja vaikka loppua kokonaaan. On välillä normaali kierto,sitten on vähän pitempi,sitten alkaakin menkat jo kp 15 tai 14
joo, ei mitään pervoilua vaan lastit sinne mihin Luoja on ne tarkottanuAina sinne. Siis suhteessa.
Kuitenki penkoi sen ja varasti sieltä jotainSe mies ojensi sen mulle kun olin ovella.
Pimppa on paras paikka.joo, ei mitään pervoilua vaan lastit sinne mihin Luoja on ne tarkottanu
ainoa mihin meikämandoliini tuleePimppa on paras paikka.
Kaikki oli tallessa. Tai ainakin se tärkein eli lompakko.Kuitenki penkoi sen ja varasti sieltä jotain
Melkonen taiteilijaainoa mihin meikä trampoliinilla hyppiessä tulee
IkävääPäätä särkee, niskat on jumissa. toissapäivänä pyörrytti, mutta siihen hieronta auttoi.
Kauratyyny on hyvä jumiin.Päätä särkee, niskat on jumissa. toissapäivänä pyörrytti, mutta siihen hieronta auttoi.
niinhän ne vanhat sanoo ja niillä ei ollu niskajumejapano muuripadassa on hyvä jumiin.
Ikävää
Kauratyyny on hyvä jumiin.
ihan stailit kuteet mutta kuinka hankalat lienevät riisua?Tämän tyylinen asu oli unessa.
katso liitettä 8760
Piti kikkailla että sain netissä olevat kuvat tähän. Saakelin sensuuri.
Mä saan napit näppärästi auki.ihan stailit kuteet mutta kuinka hankalat lienevät riisua?
No tuon kanssa ainakin näkyis tissiä ja peppua ruutikselleTämän tyylinen asu oli unessa.
Piti kikkailla että sain netissä olevat kuvat tähän. Saakelin sensuuri.
Mä saan housut nopeasti nilkkoihin.