Aqela
Kylmää vettä päälle.Ellulle pitäisi syöttää myös jotain piristeitä ei ole herännyt vieläkään vaikka huudettiin ja tehtiin vaikka mitä
Kylmää vettä päälle.Ellulle pitäisi syöttää myös jotain piristeitä ei ole herännyt vieläkään vaikka huudettiin ja tehtiin vaikka mitä
Käy kaatamassa.Kylmää vettä päälle.
JooKäy kaatamassa.
Hä? ukot?Perkeleen ukot ( huijari) on näköjään taas aktivoituneet somessa
No äkkiä poistaa eikä hyväksy mokomia
Niih,ukot/ miehet. Lähettävät/ haluavat lähettää viestiä mm Instagramissa / Facebookissa.Hä? ukot?
Ai juu sellaisia ukkoja.... kýllä mä siis tiesin mikä úkko on mutta mitenkä ukko on heti huijari... että huijaako se olevansa ukko vai...Niih,ukot/ miehet. Lähettävät/ haluavat lähettää viestiä mm Instagramissa / Facebookissa.
Yleensä ulkomaalaisia miehiä.
No joo,en hirveesti luota noihin miesten profiileihin ja yleensä noista tyypeistä ei löydy tietoja tai on vaan ehkä pari kuvaa.Ai juu sellaisia ukkoja.... kýllä mä siis tiesin mikä úkko on mutta mitenkä ukko on heti huijari... että huijaako se olevansa ukko vai...
tämäkö on sitä striimausta
Jaa, onko?tämäkö on sitä striimausta
En nuku....enää.Nukkuukohan ellu?
Sekin nukkuu, en meinannut ees ensiks löytää että missä...sitten kutsuin nimeltä ja makuuhuoneesta kuului tyynyjen takaa (sängyltä) naukaisu ja kehräystä hetken päästä kun menin lähemmäks höpisemään.Joo
Manta voi puraista varpaasta
Nukahin sohvalle takki päällä
Oho, olitpa väsynyt.Nukahin sohvalle takki päällä
Ja siis muut vaatteet sen alla..
Ellu katos kävi pelkkä takki päällä viuhahtamassaOho, olitpa väsynyt.
Hetkinen..sulla oli vain takki päällä ja muut vaatteet sun alla..
Niin siis päällä...takin allaOho, olitpa väsynyt.
Hetkinen..sulla oli vain takki päällä ja muut vaatteet sun alla..
Vastaisin kiertäen, eli sanoisin vaan voivani hyvin.Mitä tekisitte jos joku puolison puolituttu sukulainen laittaisi yhtäkkiä viestiä ja kysyisi elämäntilanteesta,työstä jne? mä en ole varma haluanko vastata mutta onko se sitten törkeää. kun mun henkilökohtaiset asiat eivät sille kuulu...