Minä tuon kisan tosielämässä voittaisin. Pystyn tarpeen vaatiessa nukahtamaan mihin tahansa vuorokaudenaikaan alle 3 minuutissa. Echo on minut kuitenkin sulkenut kisan ulkopuolelle (liian ylivoimaisena?)Pitää mennä nukkumaan kun lähtee lapasesta...
Ai nii piti päikkärikisan palkinnot julkistaa:
1) Ellu777, saa palkinnoksi vuoden tulitikut silmiin ja 3 laatikollista Beroccaa. Ei herännyt kisan loputtuakaan vaan heräsi sit, kun kisayleisö oli jo lähteny kotia.
2) hyvänä kakkosena 2 tunnin tirsoilla tulee Aqueela, saa vuoden Aqualan-putelit palkinnoksi.
3) Echo, nukkuu harvemmin päikkäreitä mut sit kun nukkuu, niin lapsilla on opettavainen omatoimiruoka-ilta munakoiso-reseptien parissa, joten saa 1 miljoonan euron shekin ja lomaosakkeen Italiassa.
Antakaa kilpailijoille raikuvat aplodit!
kunhan vaan et mee nukkumaanHuomenta ja aamukahvia
Tekis kyllä mieli jatkaa viikonloppua kieltämättä vielä ja mennä takas sänkyyn panemaan
Näin muuten unta mahtavasta yhdynnästä, mutta sitten heräsinkin peukalo tuhkaluukussa
Mie oon sängyssä enkä nouse vielä.Huomenta ja aamukahvia
Tekis kyllä mieli jatkaa viikonloppua kieltämättä vielä ja mennä takas sänkyyn
Juu ei kannata, ihan liian yliarvostettua puuhaaMie oon sängyssä enkä nouse vielä.
Niin on. Mutta kahvia pitää saada.Juu ei kannata, ihan liian yliarvostettua puuhaa
Sun pitää hommata palvelijaNiin on. Mutta kahvia pitää saada.
Mä olen kyljelläni ja nojaan kyynärpäähän. Onnistuusängyssä on vaikea juoda kahvia
Liikkuvassa autossa vielä hankalampi, jos kahvimukissa ei ole kanttasängyssä on vaikea juoda kahvia
mulla ei onnistu sängyssä enää moni muukaan asiaMä olen kyljelläni ja nojaan kyynärpäähän. Onnistuu
kaljaa voi juoda tölkistä, juo siis kaljaaLiikkuvassa autossa vielä hankalampi, jos kahvimukissa ei ole kantta
kaljaa voi juoda tölkistä, juo siis kaljaa
ei ookki mahtavaa kun saa käydä röissäHuomenta!
Loma loppu ja töihin!
Kuin hitaasti te juotte kahvit jos ehditte kupin kanssa sänkyyn ja autoon Mä kerkiän just sängyn viereen ja hitkasen loppukahvin ja kuppi on tyhjä kun sänkyyn meen takasLiikkuvassa autossa vielä hankalampi, jos kahvimukissa ei ole kantta
mulla ainaski kestää ennenku kahvee on jäähtynyt niin että sitä kestää juodaKuin hitaasti te juotte kahvit jos ehditte kupin kanssa sänkyyn ja autoon Mä kerkiän just sängyn viereen ja hitkasen loppukahvin ja kuppi on tyhjä kun sänkyyn meen takas
Sama, tai mä tein pari kuukautta pätkähommia ja yhessä paikassa vuoden verran lyhyempää päivää+vikkonloppuja ja voi kiesus miten olin turhautunutei ookki mahtavaa kun saa käydä röissä
oon ollu nuorena muutaman kuukauden työttömänä ja muistelen että se oli ihan perseestä
Niin sä juot mustana ilmeisesti?mulla ainaski kestää ennenku kahvee on jäähtynyt niin että sitä kestää juoda
kai siinä odotellessa ja litkiessä menee ainaski 5 minsaa
ja vetelen aina paljaallaNiin sä juot mustana ilmeisesti?
Mä aloitan kahvin juomisen sängyssä.Kuin hitaasti te juotte kahvit jos ehditte kupin kanssa sänkyyn ja autoon Mä kerkiän just sängyn viereen ja hitkasen loppukahvin ja kuppi on tyhjä kun sänkyyn meen takas
Mä juon monesti puoli kuppia tai koko kupillisen jo heti keittimen vieressäMä aloitan kahvin juomisen sängyssä.