saunassa on liian kuuma niihin touhuihinPanee siellä ja saunan jälkeen uudestaan.
ei tulisMäkin mietin usein. Vaikka tulisiko siitä pitemmän päälle semmosta että kuulisi omat ajatuksetkin ja alkaisi jutella kaikille kirjosiepoille...
Missä sää kuvan siitä näät?Parempi Manta pirtissä (katso kuvaa, oon lihottanu senki kaksinkertaiseksi) ku 10 norjalaista metsäkattia pöpelikössä.
Voihan sellaseks muuttua missä talossa vaanMäkin mietin usein. Vaikka tulisiko siitä pitemmän päälle semmosta että kuulisi omat ajatuksetkin ja alkaisi jutella kaikille kirjosiepoille...
Mä uhosin palstalla jo 5-6 vuotta sitten että otan jonku oman mökkiviikonlopun ja mussutan siellä suklaata ja nukun, miehen ja lasten ollessa kotona.ei tulis
minä ainaski muutan maalle/korpeen sitte ku pääsen
Juu, höyry nousee koivikosta...Missä sää kuvan siitä näät?
Nysse näkee jo kakkahöyryjen keskellä omiaan, tuu pois sieltä pöheiköstä...se koivikko on ihan pilluutettu ruutiksen ja aqelan leikkien takia
Mä tuun mukaan.ei tulis
minä ainaski muutan maalle/korpeen sitte ku pääsen
No Manta on tuo valkonen otus tuossa mun etupihalla.Missä sää kuvan siitä näät?
Nysse näkee jo kakkahöyryjen keskellä omiaan, tuu pois sieltä pöheiköstä...se koivikko on ihan pilluutettu ruutiksen ja aqelan leikkien takia
Toi on koira ja manta on kissa..tosin omasta mielestään kuvittelee luultavasti olevansa millon tiikeri, millon seinille kiipeilevä adhd apinaNo Manta on tuo valkonen otus tuossa mun etupihalla.
Pesin sen. Ne mustat kohdat turkissa ei muuten sit ollu karvan ominaisväriä.
Täällä pirtin metikössä se on pantteri.Toi on koira ja manta on kissa..tosin omasta mielestään kuvittelee luultavasti olevansa millon tiikeri, millon seinille kiipeilevä adhd apina
Ai profiilikuvassa.No Manta on tuo valkonen otus tuossa mun etupihalla.
Pesin sen. Ne mustat kohdat turkissa ei ollu karvan väriä.
Ah, nyt on hiljaista. Ja puhdasta.
Ootas mä pesen sunkin turkin, annan loishäädön ja sit on pullalautasen vuoro
Puulllaaaa!!!
joo, pitäähän torpassa - huonossakin - emäntä ollaMä tuun mukaan.
Ei oravat tartte terveysvalistusta.
Tommonen mäkin aina oon ku pullasatsi on tulossa uunista.
PullaaPullaaPullaaaPullaaaa....
Eiköhän ruutis anna mielelläänMulta tulee noottia. Mun ruutista ei oteta.
On pittää ottaa vaatteita poisEiks teillä ole kuuma?