Saat Mariskoolin kun tilaat Vauva-lehden,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosella -76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rosella -76

Jäsen
09.11.2005
449
0
16
tuliko muille tämä tarjous sähköpostiin ? Ajattelin vinkata jos jotakuta kiinnostaa !

Vauva-lehti 12 kk hintaan 39,90 e. Tilaajalahjaksi Mariskooli väriltään Limenvihreä.

Juuri samanlaisen Mariskoolin kuin sai siitä Meidän Perhe-lehden tilauksesta. Itse tilaisin silloin Meidän Perhe - lehden kun sain tarjouksen sähköpostiini ja ihana Mariskooli komeilee nyt kirjahyllyssä ja se lehtikin on ollut yllätyksekseni oikein kiva ! Vaikka tilasin lehden vain Mariskoolin takia !

Onko muita jotka tilasivat silloin keväällä Meidän Perhe lehden ja ovat saaneet Mariskoolinsa !?

No ei. En ole koskaan tavannut tilata mitään minkään oheislahjan kiilto silmissä, enkä juuri muutenkaan. Lehtimyynnille olen laittanut pisteen. Soitin johonkin numeroon ja kielsin lehtimyynnin, jonka jälkeen puhelinmyyntikiusa on onneksi loppunut :D. En nyt kauheasti tykkää, että myyntipuheita lukee täälläkin.

Mä en tykkää yhtään mariskooleista, mulla on niitä kaksi kun olen lahjaksi saanut, mutta en ole kertaakaan käyttänyt, enkä aiokaan, pitäs kai myydä/antaa jollekin. Tosi rumia mun mielestä.

En ole saanut tuollaista tarjousta :( Mutta tilasin juuri Vauva-lehden ja saan Moccamasterin :) Uusimmassa lehdessä on tilauskuponki ja valittavana vaikka mitä kivoja lahjoja. Se on niinku ystäväntilaus; tilasin sen "äitini suosittelemana". Viimeksi saimme näin tosi hyvän itkuhälyttimen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:
Mä en tykkää yhtään mariskooleista, mulla on niitä kaksi kun olen lahjaksi saanut, mutta en ole kertaakaan käyttänyt, enkä aiokaan, pitäs kai myydä/antaa jollekin. Tosi rumia mun mielestä.

Minkävärisiä skoolisi ovat? Haluatko myydä niitä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:

Minkävärisiä skoolisi ovat? Haluatko myydä niitä? :D

Toinen taisi olla sellanen kirkas sininen (mut se on porukoilla, jätin sen sinne kun en oo jaksanu ottaa mukaankaan kun joskus siellä ollessa sen saanut joltain sukulaiselta tms). Toinen on nähtävästi merensininen. Myydä voin kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
En ole saanut tuollaista tarjousta :( Mutta tilasin juuri Vauva-lehden ja saan Moccamasterin :) Uusimmassa lehdessä on tilauskuponki ja valittavana vaikka mitä kivoja lahjoja. Se on niinku ystäväntilaus; tilasin sen "äitini suosittelemana". Viimeksi saimme näin tosi hyvän itkuhälyttimen ;)

Meilläkin on lahjana saatu itkuhälytin ja matkasänky... *Nyt lähtee kipinkapin ostamaan uutta lehteä jos saa kerta moccamasterin*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras c:

Meilläkin on lahjana saatu itkuhälytin ja matkasänky... *Nyt lähtee kipinkapin ostamaan uutta lehteä jos saa kerta moccamasterin*

Siinä oli muitakin kivoja lahjavaihtoehtoja. Jos joku haluaa tilata kauttani lehden edullisesti muttei halua mitään lahjoja niin mun kauttani voi ostaa niin että maksan lehden tilauksesta osan ja saan sen lahjan ja sinä saat halvalla lehden yli vuodeksi!! ;)

Siinä oli muitakin kivoja lahjavaihtoehtoja. Jos joku haluaa tilata kauttani lehden edullisesti muttei halua mitään lahjoja niin mun kauttani voi ostaa niin että maksan lehden tilauksesta osan ja saan sen lahjan ja sinä saat halvalla lehden yli vuodeksi!! ;)

Mitä lahjavaihoehtoja siinä on?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mitä lahjavaihoehtoja siinä on?

BabyBjörn Rintareppu Active arvo 130?
Hemmotteluloma kahdelle Naantalin kylpylässä arvo 176?
Moccamaster kahvinkeitin arvo 139?
Keinuseepra arvo 119?
Babybjörn hoitolaukku dynamic arvo 155?

Ja lehti maksaa 18kk (14 lehteä) vain 79?

Jos joku haluaa tilata lehden muttei välitä lahjasta niin ehdattakoon mulle summaa jolla tilauksen itselleen lunastaisi! Saisin vielä ainakin tuon yhden himoitsemani lahjan ;) ...

Uijui, ai saisiko rintarepunkin, sellainen pitäs just tässä nyt ostellakin. Ja tottahan toki otan repun ja lehden kun kaupasta samaan hintaan saisin vain repun. Sen saa siis vaan lehdessä olevalla kupongilla? Ei netin kautta?

joo, noita ei saa netin kautta. jonkun pitää tavallaan "suositella" lehteä sulle. siis teoriassa. me naiset-lehdellä on myös noita. mun kauan himoitsema kalevala korun kääty ois siinä. jos joku haluis tilata sen lehden halvalla, niin vinkatkaa! :D mulle ku se jo tulee :( eihän sekänn mikään asialehti sinänsä ole, mutta näin opiskelun ja lastenhoidon ohessa just sopivan rentouttava :)

Siis onko kuponki uusimmassa lehdessä ja sen kun lähettelee niin saa sen rintarepun? Vai siis pitääkö olla jonkun tyypin "kautta" tilattu, et se joku ois suosittelija (sen nimi kuponkiin???)

Ja muista kysyä kaveriltasi suostuuko sitten lahjan sulle antamaan, koska tulee näin hänelle koska hän on suositellut sulle lehteä ;) No kyllä varmaan antaa, mutta varmuuden vuoksi kuitenkin :D

Yhteistyössä