Säästääkö posti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onja

Tunnettu jäsen
12.04.2012
2 785
596
113
Länsi-Sipoo
Minulla on muutamien ystävien kanssa ollut ihan nuoresta asti harrastuksena harrastaa satunnaista kirjeenvaihtoa. Postikorttien lähettelyä ja semmoista. Olen säästänyt kaikki saamani kortit ja kirjeet. On ollut kiva välillä selailla ja tutkia postimerkit ja leimat, mutta nyt on jotain kummallista menossa. Ollut jo pikään ja useimmiten ei leimaa enää ole. Sitä tässä ihmettelen. Minusta semmoinen kuuluisi aina olla. Eikö se samalla mitätöi merkin? Posti varmaan ajattelee, ettei kukaan nyt tarramerkkiä saa ehjänä pois, -niin kuin ei saakkaan.

Kyllä ne liottamalla irti lähtee, ei se ole niin sitkeää kuin Ikean tarrojen liima.

Koneleimaus ei kai oikein toimi kunnolla, osa liukuu linjalla leimaamatta.

Kyllä ne liottamalla irti lähtee, ei se ole niin sitkeää kuin Ikean tarrojen liima.

Jos säästäminen on tavoitteena, niin aika fail. En muista milloin viimeksi olen ostanut postimerkkejä, koska käytän aina uudestaan saamissani kirjeissä olevat postimerkit kun ei niissä tosiaan leimaa ole. Ja hienosti lähtee irti.

Yhteistyössä