?
=(
Vieras
koko ilta ollut ihan paska. meille on syntymässä syksyllä vauvakin. nyt mä sitten yritettyäni itku kurkussa kysellä asioista ja puhua kysyttyäni että onko onnellisempi jos tää loppuu, en saanut vastausta niin,vein miehelle vauvan vaate nyssäkän,annoin suukon itkien huulille ja sanoin sille että jos sen tekee onnellisemmaksi se että lähtee ja jättää mut niin ottaa sitten vauvan vaatteetkin mukaan,kun tarvitsee niitä sitten enemmän kuin minä. (mä en jaksa jäädä uudestaan kokemaan samaa kuin ensimmäisen lapsen synnyttyä ja lisäksi olisin yksin ahdh lapsen ja vauvan kanssa,joten uupuisin enkä olisi kummallekkaan hyvä äiti enään) 
mä oon niin hajalla,ei tää hyvin lopu! mun täytyy taas kasata itseni ja sydämmeni pienen pienistä murusista ja löytää jostain se voima selvitä tästä. jos sen teen en enään päästä miestä näin lähelle minua. tivottakaa onnea että lasten akia jaksan selvitä tästäkin.
mä oon niin hajalla,ei tää hyvin lopu! mun täytyy taas kasata itseni ja sydämmeni pienen pienistä murusista ja löytää jostain se voima selvitä tästä. jos sen teen en enään päästä miestä näin lähelle minua. tivottakaa onnea että lasten akia jaksan selvitä tästäkin.