saas nähdä lähteekö mies ja murtaa mut,vai jääkö.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=(

Vieras
koko ilta ollut ihan paska. meille on syntymässä syksyllä vauvakin. nyt mä sitten yritettyäni itku kurkussa kysellä asioista ja puhua kysyttyäni että onko onnellisempi jos tää loppuu, en saanut vastausta niin,vein miehelle vauvan vaate nyssäkän,annoin suukon itkien huulille ja sanoin sille että jos sen tekee onnellisemmaksi se että lähtee ja jättää mut niin ottaa sitten vauvan vaatteetkin mukaan,kun tarvitsee niitä sitten enemmän kuin minä. (mä en jaksa jäädä uudestaan kokemaan samaa kuin ensimmäisen lapsen synnyttyä ja lisäksi olisin yksin ahdh lapsen ja vauvan kanssa,joten uupuisin enkä olisi kummallekkaan hyvä äiti enään) :(

mä oon niin hajalla,ei tää hyvin lopu! mun täytyy taas kasata itseni ja sydämmeni pienen pienistä murusista ja löytää jostain se voima selvitä tästä. jos sen teen en enään päästä miestä näin lähelle minua. tivottakaa onnea että lasten akia jaksan selvitä tästäkin.

Voi kultu pieni tottakai sä selviät, tapahtui sitten mitä vaan. Olet vahva nainen ja pärjäät kyllä. Voisko asioita miehen kanssa selvittää, pariterapiaa tms?

:hug: Paljon voimia ja toivottavasti asiat selviävät! Varaa vaikka neuvolan kautta aika neuvolapsykologille jossa saat jutella kaikessa rauhassa asioistasi, kyllä kaikki vielä kääntyy parhain päin!

Ootko oikeinkin selvännäkijä tai jotain?? Kuinka voit tietää yksinjäätyäsi uupuvasi jne. ettet muka selviäisi. Tuollaiset tilanteet on niin erityislaatuisia, että yllättäviäkin voimavaroja löytyy...

Ja aivan varmasti, jos päättää uupua, niin aivan varmasti uupuukin.

Ehkä miehen onnellisuutta tärkeämpikin kysymys sinun tulee esittää itsellesi! Onko se sitten kiva, että mies jää pitkin hampain olemaan... oletko sitten onnellinen, kun toinen haluaisi olla jossain ihan muualla?

suokaa anteeksi kirjoitusvirheet,itkukurkussa kirjotan täällä. harmittaa niin vanhemman lapsenkin puolesta(hän ei sii ole tuon miehen oikeesti mutta juurikin tällä viikolla kun mies kysyi häneltä kuka sinun isi on nin lapsi vastasi miehelle sinä! lisäksi pieni villikko sanoo usein että rakastaa tätä miestä),mä niin hajoon tuon pienenkin puolesta. mutta en mä voi ketään väkisinkään pitää =(

kaipa se on nyt päätöksensä lähteä tehnyt koska ei ole sanonut mulle että ei halua lähteä.

-kiitoksia teille,nyt kun sain vähän rauhotettua itseäni ku koetin keskittyä kirjottaa niin nyt menen miettimään miten koetan selvitä. miks tän rakastamisen pitää sattua?

Yhteistyössä