Saas nähdä kuinka käy....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vattihattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vattihattu

Aktiivinen jäsen
30.11.2005
1 449
0
36
Mies on ekaa kertaa laittamassa tyttöä yöunille :whistle: Tai on siis kerran joskus varmaan yli puol vuotta sitten koittanu laittaa, mutta silloin ei onnistunu, mielenkiinnolla odottelen, kuinka nyt käy! Varsinaista tarvetta tällaiseen ei ole, mutta hyvä kai se ois totutella molempiin.....vähän itkuskeli, kun poistuin makkarista, mutta nyt tuntuisi olevan hiljaista :'( :) Ikää neidillä reilu 1v 1kk :heart:

Heippati vaan Aadan äiti !!!

Tuolla vauvapuolella jo "törmäiltiinkin" ja nyt mekin sitten siirryimme tänne 3.7 kun neiti simasuu täytti vuoden !

Ja hyvää tekee tosiaan isinkin koittaa nukutella, meillä jo ihan pro siinä hommassa-, johtunee kolmesta tyttärestä. Nytkin tuo tuolla makkarissa hyssyttelee ja minä oon menossa saunomaan. Eli onnea vaan ja törmäillään taaperoissa. :wave:
-Annastiina69-<br><br>

Ensinnäkin tervetuloa Annastiina69 tänne puolelle, kiva nähdä juttujasi pitkästä aikaa B) :wave:

Juu, ihan hyvinhän se yöunille laitto sitten sujui! Neiti oli unten mailla noin puolessa tunnissa, nukahtamisessa kestää vaihtelevasti 5-45 minuuttia normaalistikin (eli minun laittamana)....että voin huokaista helpotuksesta, jos joskus on jotain menoa tai täytyy äkkiä kipasta jossakin neidin nukkumaanmeno aikaan :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2006 klo 12:18 vieras kirjoitti:
Lapsi kyllä oppii nukahtamaan ihan itsekseen, minkä takia te teette noin yksinkertaisesta jutusta niin vaikean? Lapsi laitetaan nukkumaan ja sanotaan hyvää yötä ja se on siinä!

Kunpa se olisikin aina kaikilla näin yksinkertaista. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2006 klo 12:18 vieras kirjoitti:
Lapsi kyllä oppii nukahtamaan ihan itsekseen, minkä takia te teette noin yksinkertaisesta jutusta niin vaikean? Lapsi laitetaan nukkumaan ja sanotaan hyvää yötä ja se on siinä!

No en nyt oikein ymmärrä, että miten me ollaan tehty siitä muka NIIN VAIKEETA?! :o Meillä ei siis aikasemmin oo ollu mitään syytä tehdä, niin, että minä en laittaisi tyttöä nukkumaan ja isi laittaisi, mutta nyt aateltiin kokeilla toisinpäin.....ja ei me tyttöä viereen nukuteta tai hyssytellä ja kanniskella ympäriinsä tuntitolkulla, vaan sanotaan hyvät yöt, halitaan ja laitetaan tyttö pinnikseen.....sinne hän sitten ilman sen kummempia konsteja nukahtaa, riittää, kun jompi kumpi meistä on myös sängyssä sen aikaa, että tyttö nukahtaa! Mun mielestä tää on tosi helppoa enkä ymmärrä sinun "VIERAS" ongelmaa :whistle: Jos toi riittää, että on itse myös sängyssä, niin ilomielin se tehdään.....pieni on pieni vain hetken aikaa ja annamme hänelle mahdollisuuden kokea olonsa turvalliseksi mun mielestä ihan luonnollisella tavalla :heart:

Niinpä...ja kaikki lapsethan ovat tässäkin asiassa aikasten erilaisia. Meillä keskimmäinen ihan pienestä pitäen pantiin pinnikseen ja sanottiin yöt...ja sinne jäi. Ja on muuten edelleenkin 4-vuotiaana loistava nukkuja että nukkumaanmenijä. Vanhin lapsista taisi vaihtelevasti nukahtaa ilman ns. nukuttamista ...heh, ei oikein muista enää. Mutta tämä nuorin 1 vee kaipaa vierelläistujaa ja päänsilittelijää. Eikä tuo 10 min ole meidän elämästä pois....mutta toki olisi aika ihanteellista jos se toimisi tuolla on/off systeemillä, joten jos vieraalla on asiat näin kivasti niin :flower: ja =) päälle.
-Annastiina69-

jokainen tavallaan!! mä olen molemmat nukuttanut sylissä yli kaksi vuotiaaksi ja aion tän pienimmänkin kanssa toimia samoin. se on minusta ihana tapa ja pieni hetki aikaa vain yhdelle lapselle kerrallaan! ja ainakin vanhin oppi aivan hienosti myös nukahtamaan itsekseen!! miksi toisille on niin vaikea ymmärtää, että jokainen toimii tavallaan. ja ilman stressiä!!! hyviä nukutteluhetkiä kaikille! =)

Yhteistyössä