saas nähä mitä olvilta tulee..kulta lonkerossa ylläri

Mulla oli eilisessä PepsiMax-pullossa iso liimaköntti tai mikälie, harmaa tiivis möykky. Onneksi huomasin jo avatessa että korkki niin tiiviisti kiinni etten ilman apukeinoja auki saanut, ja suuosa oli sitten täys samaa mömmöä. Kaadoin altaaseen ja siihen jäi se köntti :x

Aloinkin juomaan nyt Pepsit puolenlitran tuopeista :whistle:

:o
Minä laitoin Atrialle palautetta, kun Barbicue vartaissa piti olla neljä kappaletta/paketti, eikä ollut kuin vain kolme ja vartaat oli sellaisia läskiä täynnä olevia, HYI!!Tänään tuli postissa 8e arvonen lahjakortti. :o Just.. Noh parempi sekin, kuin ei mitään..

Valion juusto oli pilalla ku sen avasin ja soitin heti asiakaspalveluun. Päiväys oli pitkällä tulevaisuudessa ja pakkaus ihan ehjän näköinen sain 40 ? lahjakortin valion tuotteisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ykkösmartta:
Valion juusto oli pilalla ku sen avasin ja soitin heti asiakaspalveluun. Päiväys oli pitkällä tulevaisuudessa ja pakkaus ihan ehjän näköinen sain 40 ? lahjakortin valion tuotteisiin.

Sinne sisälle oli päässyt jostain ilmaa, siksi homeessa.
Nimittäin olen yhden sellaisen paketin nähnyt ja ei ollut kuin pikkunen reikä kyseessä ja juusto aivan homeessa.. Se taisikin sitten olla homejuustoa. Heh heh! :D

Yhteistyössä