Eli mielestäsi kaikki miehet ovat väärää sukupuolta!![]()
Vain valkoiset miehet
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli mielestäsi kaikki miehet ovat väärää sukupuolta!![]()
Eli miesten mielestä naisten pitäis olla myös miehiä..ketäs ne sitten kävis...tanssittamassa?No eikö ne vähän oo...
Ja niitten mielestä naiset on![]()
No ei, mutta kyllähän molemmilla sukupuolilla on vähän sellaista "ollaan parempia,naureskellaan toisille" -meininkiä.Eli miesten mielestä naisten pitäis olla myös miehiä..ketäs ne sitten kävis...tanssittamassa?![]()
Tuo on totta..No ei, mutta kyllähän molemmilla sukupuolilla on vähän sellaista "ollaan parempia,naureskellaan toisille" -meininkiä.
Ja ihan ymmärrettävää, niin kauan kun pysyy normirajoissa.
Naiset päivittelevät keskenään, miten mies voi potea jotain flunssaa kolme päivää tai on kyvytön nostamaan sukkia ylös lattialta....
ja miehet päivittelevät, kun naisilla kestää ja pitää tällätä yms..
No miksei? Ei ne Sipilää terveempiä ole.Jos minä sanon, että sipilä joutaisi passittaa hullujenhuoneelle, ei se tarkoita sitä, että kaikki politiikot voisi mielestäni passittaa hullujenhuoneelle.
No totta sinänsä, mutta saattaa olla, että sinne on joku täysjärkinenkin eksynyt, joten epäreilua häntä kohtaan.No miksei? Ei ne Sipilää terveempiä ole.
Ihan eri asiaTuo on totta..
onneks multa ei jää ikinä sukka lattialle tai joku vaate aamulla tuolin selkänojalle kun en olekaan valinnut juuri sitä päälleni vaan etin kaapista toisen tilalle![]()
Mutta kyllä mä tunnen tosi siistejäkin miehiäIhan eri asia
Ne sieltä lattialta kumminkin itse korjaa, ennen kun alkavat sammalta kasvamaan.
Yksittäistapauksia ei lasketa.No totta sinänsä, mutta saattaa olla, että sinne on joku täysjärkinenkin eksynyt, joten epäreilua häntä kohtaan.
Halla-aho tuntuu tällä hetkellä olevan sellanen järkevä...mutta harvassa tuolla tuntuu ihan tosi maalaisjärjellä ajattelevat olla.No totta sinänsä, mutta saattaa olla, että sinne on joku täysjärkinenkin eksynyt, joten epäreilua häntä kohtaan.
Halla-aho tuntuu tällä hetkellä olevan sellanen järkevä...mutta harvassa tuolla tuntuu ihan tosi maalaisjärjellä ajattelevat olla.
Kyse ei ollut niinkään siitä, että homoja pitäisi ampua, vaan siitä, että tämä yksittäinen (oksettava) tyyppi pitäisi ampua.
On siinä vissi ero.
Jos minä sanon, että sipilä joutaisi passittaa hullujenhuoneelle, ei se tarkoita sitä, että kaikki politiikot voisi mielestäni passittaa hullujenhuoneelle.
Kuten päätön tuossa ylempää totesi: yksittäistapauksia ei lasketaMutta kyllä mä tunnen tosi siistejäkin miehiä![]()
On niitä enemmän kuin yksittäistapauksiaKuten päätön tuossa ylempää totesi: yksittäistapauksia ei lasketa![]()
En pidättelisi hengitystäni odotellessaVoidaanko olettaa, että Saarikoski ottaa käsittelyyn myös al-Taeen kirjoitukset?