Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:jyväskylästä ylöspäin alle 100km, muistaakseni
Alkuperäinen kirjoittaja Kiljuset:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Kiljuset:
Mä väitin ukolle et on jossain Helsingin lähellä :ashamed: Ja ukko sano että jossain Jyväskylän liepeillä
Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:Keeros mulle nyt heti sit et mitä siel on?
Utelias :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja jkl:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Kiljuset:
Mä väitin ukolle et on jossain Helsingin lähellä :ashamed: Ja ukko sano että jossain Jyväskylän liepeillä
Yritä nyt saada se uskomaan et olit oikeassa! Tee photoshopilla uusittu malli kartasta?
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja jkl:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Kiljuset:
Yritä nyt saada se uskomaan et olit oikeassa! Tee photoshopilla uusittu malli kartasta?
Muuten hyvä idea, mut meiltä puuttuu photoshop koneelta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:muistaakseni siellä ei ollu paljon mitään , nykyään voi tietysti ollakkin![]()
No uskettele hälle että Kyllä Helsingin lähelläkin on Saarijärvi. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja jkl:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Kiljuset:
Muuten hyvä idea, mut meiltä puuttuu photoshop koneelta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:olist nyt ensin meiltä kysynyt ennen ku tuollasia alta väittää...
Täältä pitää aina tarkistaa asian oikea laita![]()
Niin ei edes miehen kanssa joudu alakynteen