Saapumisilmoitus tekstiviestinä - paketin hakeminen postista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja määä;29433112:
No hassua tuokin, "ööö... kaalimato.comista..."

Itse olen saanut Siwaan vain Elloksen ja zalandon paketteja ja aina kysyneet juuri nimen ja paketin lähettäjän. Tämä aikuisliike taitaa käyttää postia.

Mutta siis ajatelkaa tilannetta. Kaalimato lähettää paketit muulla nimellä, niillähän on virallisena nimenä viaton. Mutta mieti että tulet siihen kassalle ja täti alkaa kysymään nimi ja mistä paketti. Ei varmasti siinä vaiheessa tule mieleen firman nimi, muuta kuin kaalimato, en tiedä lukeeko siinä viestissä heidän toista nimeä. Siinä sitten pää punaisena mietit ja kaikki ihmettelee kuinka vaikea on sanoa mistä paketti on tullut.

Itse olen saanut Siwaan vain Elloksen ja zalandon paketteja ja aina kysyneet juuri nimen ja paketin lähettäjän. Tämä aikuisliike taitaa käyttää postia.

Mutta siis ajatelkaa tilannetta. Kaalimato lähettää paketit muulla nimellä, niillähän on virallisena nimenä viaton. Mutta mieti että tulet siihen kassalle ja täti alkaa kysymään nimi ja mistä paketti. Ei varmasti siinä vaiheessa tule mieleen firman nimi, muuta kuin kaalimato, en tiedä lukeeko siinä viestissä heidän toista nimeä. Siinä sitten pää punaisena mietit ja kaikki ihmettelee kuinka vaikea on sanoa mistä paketti on tullut.

Meillä tulee matkahuollon pakettien lisäksi myös postipaketit siwaan, ja tosiaan nimellä ei aleta millekään.
Juuh, tota mietin että miten vaikeaksi se menee jollei tiedä millä lähettäjän nimellä se paketti on.
Entäs yksityiset lähettäjät, ja muut firmat joiden kautta saa kenties tilattua tytäryhtiöiden tuotteita ns. samalla toimituksella, tavara tulee kuitenkin eri paikoista?
Tuntuisi vähän jotenkin törkeältä jollei se koodi kelpaa vaan pitää siinä kaikkien kuullen selittää että mistä on tilannut tavaraa, ja 10 ihmistä kuuntelee vieressä kassajonossa odottaessaan myyjää joka hyppii kassan ja pakettitiskin väliä.

Ymmärrän kyllä jos on jotain sosiaalista pelkoa, mutta siitä kannattaa oikeasti opetella pois. Terveisin ihminen joka punaistui ja sanoi mitä ihmeellisillä äänensävyillä tuttaville moi tai yleensä yritin piiloutua tai esittää etten näe. Puhelimella soittaminen oli kamalaa ja änkytin ja kirjoitin paperille mitä sanoa. Mieti että olisit pelissä. Et oikeassa maailmassa. Sinun on selviydyttävä. Tehtävä tehtäviä. Tehtäväsi on tänään sanoa r-kioskin myyjälle moi ja hymyillä leveästi. Pakotat itsesi kohtamaan sosiaalisia tilanteita. Minulla auttoi työskenteleminen puhelinmyyjänä. Tosin että sain sinne asti itse raahattua olin kyllä jo aika valmis. Änkytin tosin haastattelussa että olen sujuvasanainen...eli sanoin tuon sanan minta kertaa väärin :D

Nyt on kulunut vuosia ja voin sanoa että elämä on paljon helpompaa kun ei tarvi pelätä että naapuri kysyy kuulumiset. Edelleen olen toki vähän ujo muttei se enää haittaa normaalia elämää.

[QUOTE="vvieras";29434958]Ymmärrän kyllä jos on jotain sosiaalista pelkoa, mutta siitä kannattaa oikeasti opetella pois. Terveisin ihminen joka punaistui ja sanoi mitä ihmeellisillä äänensävyillä tuttaville moi tai yleensä yritin piiloutua tai esittää etten näe. Puhelimella soittaminen oli kamalaa ja änkytin ja kirjoitin paperille mitä sanoa. Mieti että olisit pelissä. Et oikeassa maailmassa. Sinun on selviydyttävä. Tehtävä tehtäviä. Tehtäväsi on tänään sanoa r-kioskin myyjälle moi ja hymyillä leveästi. Pakotat itsesi kohtamaan sosiaalisia tilanteita. Minulla auttoi työskenteleminen puhelinmyyjänä. Tosin että sain sinne asti itse raahattua olin kyllä jo aika valmis. Änkytin tosin haastattelussa että olen sujuvasanainen...eli sanoin tuon sanan minta kertaa väärin :D

Nyt on kulunut vuosia ja voin sanoa että elämä on paljon helpompaa kun ei tarvi pelätä että naapuri kysyy kuulumiset. Edelleen olen toki vähän ujo muttei se enää haittaa normaalia elämää.[/QUOTE]

Itse kun tuossa puhuin punastumisesta, niin tarkoitin tilannetta jossa on tilannut tavara esim. kaalimadosta. Se aikuisten leikkikaluja myyvä liike. Ei minullakaan ole ongelmaa sanoa Ellos siinä kassalla, mutta vaikka sen dildon olen tilannut niin kyllä puna saattaisi nousta jos sitä lähettävä kauppaa aletaan kassalla kysymään. Vai tarkoitatko, että jokaisen pitäisi kyetä reippaalla äänellä sanomaan Siwaan kassalle, että sieltä kaalimadosta minä sitä tavaraa tilasin.

On se vaan hyvä, että maailmassa on niin vähän naisjohtajia. Kun lukee tätäkin ketjua, ymmärtää minkälainen uskomaton kyky teillä on saada sotku aikaan yksinkertaisestakin asiasta. Se, joka ei osaa puhua, ei suostu kirjoittamaan. Se, joka ei uskalla antaa puhelintaan toiselle, ei älyä puhua eikä kirjoittaa. Se, joka ei osaa puhua eikä kirjoittaa, eikä halua antaa puhelintaan toiselle, ei älyä laitta sitä isoilla fonttiasetuksilla tiskille... ja kauppa kuitenkin Zalandossa käy kuin siimaa...

Yhteistyössä