Saappaita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matkaroskis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
ai millasia...saappaita kun on niin monenlaisia...kumisaappaita, ratsastussaappaita, talvisaappaita, juhlasaappaita ym =)

Semmoset tavalliset,eli siis ihan arki käyttöön,mut esim korkoa sais olla mutta kumminkaan sitä ei oo pakko olla.Vaikea selittää,mut tuntuu et joka paikasta oon ettiny ja netistä kattonu,mut ei löydy..

Alkuperäinen kirjoittaja Ruusulähde:
Miks ne lahkeet pitää sulloa sinne saappaisiin? :/ :o :D :saint:

No ku mie tavallaan vahingossa oon ostanu pillit housut ja en voi niitä sitte muuten pitää :D Ikinä en oo vielä saappaisiin lahkeita tunkenu,muttei haittais jos uusissa saappaissa ois semmonenki mahollisuus..
Ju tuolla antillassa oli jokuset ihan kivannäköset :)

Mulla on tämmöset, eikä ollut kalliit. 69,90?

1458.jpg

Mä sorruin just tällasiin

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=23181&productId=214788&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Siis ikinä en oo kengistä noin paljoa maksanu :o Mutta kun mä tartten ne pikkujoulumekon kaveriks eikä paljo ton halvemmalla siroja saappaita löydy...
Mä ajattelen tän asian kuitenki niin, että kerran kymmenessä vuodessa äitiki voi ostaa jotain itselleen :whistle:

elloksella on kyllä tosi edullisia saappaita mitä voi housujen kans pitää.

vielä en o yksiäkään löytänyt jotka mahtuisi mun pohkeen ympäri.... siis tuollaisa kauniita strech vartiset jalkaani saan mutta niissä ei ole tuollaisa kauniita koristuksi/solkia. ja iis pohkeeni pasuin ja kiittisin kohta on 42 cm PAKSU

Yhteistyössä