Saappaat+paksut pohkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teidoista kiitollinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

teidoista kiitollinen

Vieras
=mahdoton yhtälö? Onko joku löytänyt saappaita, jotka menevät paksupohkeiselle? Alkaa tympäseen ja hävettämäänkin kun mistään ei tunnu löytyvän sopivia.. Onko tietoa esim. netanttilan saappaista?

Alkuperäinen kirjoittaja teidoista kiitollinen:
=mahdoton yhtälö? Onko joku löytänyt saappaita, jotka menevät paksupohkeiselle? Alkaa tympäseen ja hävettämäänkin kun mistään ei tunnu löytyvän sopivia.. Onko tietoa esim. netanttilan saappaista?

Osta ne saappaat jotka haluat ja mene suutarille. Suutari tekee huomaamattomasti levennykset saappaisiin.

Vagabondilla on mun mielestä sellasia saapasmalleja, jotka menee vähän pulleepohkeesemmallekin. Koit ettiä sellasia saappaita, joiden yläreunassa on sellanen joustava kohta (vähän ko halkio, joka on paikattu jollain venyvällä matskulla)..

Pamppelsson taisi tarkoittaa Gaboria? :) Heidän saappaitaan saa muualtakin, esim. Halosesta ja Kenkä-Marskista ja vaikka mistä. Pohkeen paksuudesta tiettysti riippuu, miten hyvin löytyy.

Minä olen ollut tyytyväinen täältä tilattuihin saappaisiin: http://www.duoboots.co.uk. Suurin pohkeenympärys tuolla on 50 cm.

Juu Ellokselta löytyy. Lue niitä kommentteja ja mä olen siletä paksupohkeisena monet saappaat ostanut, se varren senttimäärä ei todellakaan aina pidä paikkaansa, yleensä ne on isommat kuin mitä kuvauksessa lukee.

Yhteistyössä