SAAPIKO KYNSIVALLIN TULEHDUSTA KOTIKONSTEIN TALTUTETTUA??

Riipputisurupuska

Aktiivinen jäsen
08.05.2005
1 178
0
36
Huomasin jo aamusta, että kynsinauha on punainen ja ja hieman töhmää nauhan altaa irtoilee..

En millään kyllä viitsis tämän takia lähteä polille jonottamaan, joten onko kotikonsteja saada tulehduksen alku paranemaan??

Puhdistellut olen ihan urakalla-varsinkin kun tuntikausia siivosin hanskat kädessä.... :| :|

Mulla on useinkin noita tulehduksia, kynsien pureskelija kun olen :ashamed: eipä ole ikinä tullut mieleenkään käydä missään näyttämässä. Yöksi Bacibact-voidetta laastarin alle, aamulla sormi on taas kuin uusi.

mä sain lähes verenmyrkytyksen tuosta että jos pahaks menee niin mee lääkärille, tosiaan jos on bacibactia voiteena/jauheena niin sitä laita. mutta jos huomenna kuumottaa pahasti tai kerää mätää niin hae kuuri.. mulla turpos lopulta koko käsi

juu aina mennyt ohi kotikonstein ja nauroinkin että joku käy lekuris ton takia, itse kun jyrsin kynsiä niin saisin aina olla lekuris kun usein tulehtuu, mutta nauru loppu kun kamulla meni sairaalahoidoksi tuon takia, oli joku pöpö menny verenkiertoon, mutta silti oon kyl ite hoitanut kotikonstein, ei oo ainakaan vielä menny niin pahaksi.

..jos ei ois karseita jonoja niin vois käydäkkin...vastasivat, että jos on aikaa istua niin voipi tulla, mutta vastasin, että aikoo on muttei hermoja!!

Ois vaan ollut pari päivää vapaata parannella kynsinauhaa.....En oo onneksi kynsienpureksija ja ihmettelenkin, kun on ärtynyt... :| :|

Mulla on kerran peukussa ollut ja se oli ihan järkyttävä. Mulla ei siis turvonnu ku pelkästään peukalo ja puoliksi oli sinipunainen ja järjettömän kipee, ku hipas vaan niin sattu niin että vesi lensi silmistä. Jostain muusta syystä kävin lääkärissä ja sit ohimennen sitä sit vilautin niin lääkäri katto vaan kerran ja sano että paha tulehdus, antibiootit..

Enpä oo enää sen jälkeen tikkuja repiny kynsinauhoista.. :snotty:

Yhteistyössä