saapa nähdä enteileekö synnytys!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jännittää!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jännittää!!!

Vieras
alkoi aamulla pikkasen tuntuu kipua alamahassa ja selkääkin pikkasen särki ja kuumotti..sekä maha on ihan sekaisin..mutta nyt on tilanne ainakin toistaiseksi rahoittunut..voisikohan nää oireet johtua että jos vauva on laskeutumassa??, kun se nimittäin vielä ei ole laskeutunut.Äitilläni on kuulemma aina oireillut jos on vauva laskeutunut.

ja viikkoja 36+1. miltä teistä kuulostaa?

mulla mankkamaista kipua ja maha sekaisin viikkoja ennen ku syntyi. Mutta joillakin taas alkaa synnytys juuri noilla oireilla =) On niin yksilöllistä. Tsemppiä jos synnytys alkaa, mutta melkein toivoisin, että vielä viikon verran kasvaisi masussa jotta olis täysaikainen =)

mulla mankkamaista kipua ja maha sekaisin viikkoja ennen ku syntyi. Mutta joillakin taas alkaa synnytys juuri noilla oireilla =) On niin yksilöllistä. Tsemppiä jos synnytys alkaa, mutta melkein toivoisin, että vielä viikon verran kasvaisi masussa jotta olis täysaikainen =)

kiitos! :).niinhän se on yksilöllistä. Esikoinen syntyi tasan 38 jospa tämänkin sinnittelis sinne asti :).

Mulla meni ensimmäistä kertaa elämäni aikana tulisesta ruuasta maha aivan totaalisen sekaisin....Olin varma että nyt synnytys alkaa, kun on näitä suppareitakin..viikkoja tosin vasta 33 silloin. Ei alkanut. Menkkakipuja, ja puristavaa tunnetta ja painetta alhaalla niin että neuvola huolestui, lääkärillä kuitenkin kohdunsuu kiinni ja 3cm jäljellä. Vähän pehmennyt vaan.

Yhteistyössä