Saankos mä kysyä hassuja?

Kärppänä heinälatoon

Tunnettu jäsen
27.04.2007
14 912
42
48
Päässä vikaa, kun ei saa sanaa mieleen ...syytän kyllä väsymystä... B)

Mutta: mitäs ne vauvan sängyt on viralliselta nimeltään? Siis ei pinnasänky vaan semmoinen pienempi sänky, joka on jaloillaa silleen ylhäällä? Koitin netistä semmosta hakea, kun kaveri mietti, mistä sais kivan, mutta kun en millään saa päähäni, millä nimellä sitä vois hakea. Vauvansänky-sanalla ei löytyny juur mittää (tai sit niit ei vaan ole?)

Ja sitten jatkokysymystä: kauanko muuten semmoisessa vauva voi nukkua? Eli ovatko kovinkin lyhytikäisiä?

voi tiedän mutta en muista. pikku sisko nukku sinä ainaki 1.5 vuotiaaks, aika kauan mun mielestä, mutta ku ei saatu hankittua kunnon sänkyä sitä ennen.kätevä ollu tytöllä sen jälkeen leikeissä ja kissojen nukkumapaikkana :D

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
voi tiedän mutta en muista. pikku sisko nukku sinä ainaki 1.5 vuotiaaks, aika kauan mun mielestä, mutta ku ei saatu hankittua kunnon sänkyä sitä ennen.kätevä ollu tytöllä sen jälkeen leikeissä ja kissojen nukkumapaikkana :D

Ei se taidakaan olla kehto :D

Juu, kun kaverikin meinas, että semmoinen heille mahtuis paremmin kuin pinnasänky. Mutta mikäs se nyt onkaan nimeltään? Ei se ole kehto, kun kehto on se keinuva, mutta mikä on se ei pinnasänky, kehto eikä vauvansänky niminen? :D

vaavisanky.gif

seimi oisko?! rottinkinen se oli ainaki...

hyyi rottinki... :x

Se taitaa olla toi ensisänky mitä hain. Nyt pitäs vaan jostain löytää vielä joku semmoinen, joka oli ollut Tila-ohjelmassa. Kuulemma valkoinen ja jossa on pyörät, jotta voi helposti liikutella...

(kaikkee mäkin teen, kun telkusta ei tule mitään... B) )

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:

Vähäks tää ois hieno. :D OIkeesti! Mun mielestä ainakin, tiedä sitten sopisko kaverille.

...vitsit, mä haluun sitten joskus meille tämmöttisen. (=mistä löysit?) :D

Tää oli se vuokrattava? ...höö... oma sen pitää olla. Mutta onneks mulla on itselle vielä aikaa etsiä... :whistle: :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:

Se taitaa olla toi ensisänky mitä hain. Nyt pitäs vaan jostain löytää vielä joku semmoinen, joka oli ollut Tila-ohjelmassa. Kuulemma valkoinen ja jossa on pyörät, jotta voi helposti liikutella...

Jos en aivan väärin muista niin se vauvansänky oli itse tehty.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:

Jos en aivan väärin muista niin se vauvansänky oli itse tehty.

Hmm.. no se tietty hankaloittaa semmosen löytämistä hiukkasen. :/

Yhteistyössä