Saanko vielä syödä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piip"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piip"

Vieras
Aamulla söin puuron, lounaaksi uusia perunoita, possunsuikaleita ja salaattia, välipalaksi maustamattoman jugurtin ja banaanin kupin kahvia ja korpun. Nyt mulla on perkele taas nälkä maha aivan kurnii... Mitäs mä nyt oikein söisin...

T:Normaalipainoinen mutta haluaa silti laihtua

Kirjaudu kalorilaskuriin niin tiedät. Lisäksi syö enemmän kasviksia, vähän salaattia ja banaani ei ole lähellekkään tarpeeksi. Juo 2litraa vettä päivässä ettet sekoita janoa ja nälkää. Ja aika hiilaripitoiselta vaikuttaa, itselläni olisi jatkuva naposteluhimo tuollaisella.

Sullahan puuttuu päivällinen vielä kokonaan!

Mites olis joku ruokaisa salaatti. Salaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, sipulia, mitä nyt keksit laittaa ja sit vaikka tonnikalaa/savulohta/maustettua jauhelihaa/fetaa/broiskua...?

Syökö kukaan enää normaalisti? Näitä ketjuja kun lukee, niin joko ahmitaan kuin viimeistä päivää tai sitten kituutetaan nälkäisenä.

No minä en ainakaan mutta mulla on ihan perse työajat ni ei oikein jaksa ajatella asiaa. Syön lähinnä että pysyn hengissä, ei juuri tule ravintoarvoihin kiinnitettyä huomiota ja ruoka on ihan paskaa.

Sehän on se että kun työajat on niin kummalliset niin ei oikein saa syötyä kunnolla. eikä huvita väsätä miljoona erilaista ruokaa... koko perheen pitää pystyä syömään samaa ruokaa ainakin lounaan... päivällistä en yleensä syö kun pääsen töistä vasta 18-19 aikaan niin jotenkin ei vaan tuu syötyä enää mitään lämmintä ruokaa..

Mut toi ruokaisa salaatti oli hyvä idea...

Yhteistyössä