Saanko valittaa? Saanhan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Seanna

Aktiivinen jäsen
11.01.2009
1 982
0
36
En mä raha- asioista tai kielteisestä toimeentulotukihakemuksesta, vittumaisesta suvusta tai edes siitä kun en omista talvikenkiä ja -takkia.

Mutta kun mun käteen sattuu!!! Oon ottanu lääkkeen ( vain yksi vuorokaudessa) ja pitänyt tukea ja rentouttanut, hautonut, hieronut ja jopa hakannut sitä ja vieläkin siihen jomottaa, tykyttää, särkee, koskee, kramppaa, puristaa....Ja kun se on vielä oikee käsi missä keppiä käytän ja pitäis lähteä palaveriin ja muutenkin asioille. Ja tää yhdellä kädellä kirjoittaminen on niin hemmetin hankalaa |O

Kiitos. Helpotti ehkä vähän. Muuten kaikki on ok, pumppu elää omaa elämäänsä mutta kohtaukset on vähentyny, jalatkin toimii suht hyvin, muksuillakin tuntuu olevan hyvä kausi ja Juniori sai töitä (tosin muutti yli 300 kilsan päähän) :)

Niin juu, ja mä olen edelleenkin ihan kauheen ihastunu eikä toinen ainakaan vielä ole juossut karkuun :ashamed:

Hermosärky kädessä on helvettiä :hug: Vaadi päästä hermoratatutkimukseen ja ehdota kortisonin laittamista käteen!

Hermoradat on tutkittu kolmeen kertaan eikä pinnettä ole. Kyseessä on mun sairauden aiheuttama hermopuristus tuolla selkäytimessä eikä tähän oikeen oo mitään apuja, pitää vaan kestää. Kortisonia en saa enää käyttää :(

Mut kyl tää ohi menee taas jossain vaiheessa :)

:D

edit: vasuritypot pois

Yhteistyössä