Tulin just neuvolasta. Meidän keskospojan painonnousua on seurattu ja nyt etenkin kun vauva siirtyy pullolta tissille.
Mulla oli hirmunen ahdistus että saako lapsi tarpeeksi rinnasta maitoa, jaksaako imeä riittävän paljon kerralla.
Nyt on oltu muutama päivä pelkästään tissillä ja mä pumppaan loput luvutettavaks.
Pelotti, ahdisti ja tuntu hirveeltä mennä neuvolaan että saanko tuomion että pullolle siirrettävä....vaan eipä tullut tuomiota. Päinvastoin :heart::heart: Pojan painonnousu oli kiihtynyt entisestään ja käyrä kovassa nousussa. Painoa tullut 5 vuorokaudessa reilusti yli viikon vaatimustason.
Saan vihdoin huokasta tuon pienen rakkaan kanssa ainakin imetyksen suhteen.
Ja samalla ylitettiin kolmen kilon etappikin ihan kunnolla. :heart::heart:
Pieni asia, mutta meille tällä hetkellä maailman suurin.
Kiitos jos jaksoit lukea.=)
Mulla oli hirmunen ahdistus että saako lapsi tarpeeksi rinnasta maitoa, jaksaako imeä riittävän paljon kerralla.
Nyt on oltu muutama päivä pelkästään tissillä ja mä pumppaan loput luvutettavaks.
Pelotti, ahdisti ja tuntu hirveeltä mennä neuvolaan että saanko tuomion että pullolle siirrettävä....vaan eipä tullut tuomiota. Päinvastoin :heart::heart: Pojan painonnousu oli kiihtynyt entisestään ja käyrä kovassa nousussa. Painoa tullut 5 vuorokaudessa reilusti yli viikon vaatimustason.
Saan vihdoin huokasta tuon pienen rakkaan kanssa ainakin imetyksen suhteen.
Ja samalla ylitettiin kolmen kilon etappikin ihan kunnolla. :heart::heart:
Pieni asia, mutta meille tällä hetkellä maailman suurin.
Kiitos jos jaksoit lukea.=)