Saanko tuulettaa? 8kk nukkui viime yönä yön syömättä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ou-jee! Enkä edes herännyt kertaakaan.
Kerran hän siinä kahden aikaan heräsi hieman kiukkuamaan, mut rauhottelin sitten asettui.

Mut aamulla heräsinki miehen herätyskelloon ja ekat ajatukset oli että näenkö mä vielä unta? Vai olenko mä vaan ollut niin zipissä yöllä etten ole edes tajunnut syöttäneeni vai mitä :laugh:

Mutta kyllä. Aamuun tuo vehnänen nukkui.

Mutta.. nyt kun mä tuulettelin niin ens yönä ei varsin nukukaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja ei meillä:
Meillä 1v3kk syö edelleen öisin kerran. Ja siirtyy n.kolmen aikaan viereen.

voi teitä :(

No en sitä nyt niin kovin rankaksi koe. Mutta voisi tuo silti jo oppia nukkumaan koko yön. Kaksi vanhempaakin lasta välillä öisin heräilee, ketä pissattaa ja kuka muuten vaan huutaa kun näkee pahaa unta.

Onnea :)

Mä tänään jo tänne hehkutin myös, meijän 9kk oli kans ilman maitoa koko yön. En antanu pulloa, 10 min itki, taputtelin ja sit nukahti! :)
Ens yönä jatketaan....

meillä heräili tasan vuoden ikäiseen asti vähintään 4kertaa yössä. Sitten ihan syntymäpäivänään nukkui ensimmäistä kertaa ihan koko yön putkeen ilman mitään unikouluja. tosin itse heräsin sinä yönä kahdesti tarkistamaan että lapsi hengittää. Sen jälkeen joskus heräsi vielä yhden kerran mutta tosi harvoin. yöunetkin piteni kertaheitolla että nukkuu puoli kymmeneen asti.

Alkuperäinen kirjoittaja kata:
Onnea :)

Mä tänään jo tänne hehkutin myös, meijän 9kk oli kans ilman maitoa koko yön. En antanu pulloa, 10 min itki, taputtelin ja sit nukahti! :)
Ens yönä jatketaan....

Jee. Onnea teille myös :)

Olo on ihan erilainen nyt kuin esim. eilen katkonaisen yön jälkeen.

Yhteistyössä