Saanko purkautua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh huh

Vieras
Mä olen ihan poikki,kohta viikon ollut yksin 8 lapseni kanssa ja viimepäivät on yhtä tappelua ollut.
Poika ja tyttö härnäämällä härnäävät toisiaan ja sota on valmis alkamaan:(
Koitan koko ajan keksiä kaikkea tekemistä yhdessä,mutta aina jossain vaiheessa alkaa huuto.
Enkä tarkoita että olen lapsiini väsynyt,vaan tähän riitelyyn.
Kaikki keinot olen yrittänyt,mutta mikään ei auta.
Kumpahan sain purkautua.

Minä väsyn joskus kahden lapsen kanssa, joten älä soimaa itseäsi jos satut tuon katraan kanssa väsymään. Mitä jos järkkäisit lapsille hoitajat ja itsellesi miniloman, olet sen ansainnut.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Minä väsyn joskus kahden lapsen kanssa, joten älä soimaa itseäsi jos satut tuon katraan kanssa väsymään. Mitä jos järkkäisit lapsille hoitajat ja itsellesi miniloman, olet sen ansainnut.

No tässä olen viikon ollut nyt kesälomalla ja jossain vaiheessa lomaa on pari päivää aikaa viettää ihan itsekseen lomaa ja taas sitten mies lähtee reissuun joten ei tästä paljoa lomalle lähdetä:(
Ja sit taas on töihin löhdettävä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varaa nyt hyvä ihminen itsellesi viikon loma ja lataa akkuja, jos kerran miehesikin saa niin tehdä.

Se on mulle buukannut ohjelmaa kun hän tarvitsee lomaa vaikka ei ole tes työelämässä.
En sillä että oisin katkera,mutta kyllä minäkin tarvitsisin muutaman päivän lomaa että saisin huilia,se on taas sitten rankempaa kun töihin palaa.
Oikeastaan vatutti kun se koko kevään tivas että milloin saan kesöloman aloittaa ja pisti omat menonsa kalenteriin.
Siitä sitten katsoin että peräti 4pvää jäis mulle omaa aikaa käydä jossain.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Varaa nyt hyvä ihminen itsellesi viikon loma ja lataa akkuja, jos kerran miehesikin saa niin tehdä.

Se on mulle buukannut ohjelmaa kun hän tarvitsee lomaa vaikka ei ole tes työelämässä.
En sillä että oisin katkera,mutta kyllä minäkin tarvitsisin muutaman päivän lomaa että saisin huilia,se on taas sitten rankempaa kun töihin palaa.
Oikeastaan vatutti kun se koko kevään tivas että milloin saan kesöloman aloittaa ja pisti omat menonsa kalenteriin.

Lisää pentuja ääliöiden kanssa. Kyllä se siitä.

Kannattaisi vissiin miettiä sitä pirttiviljelyä, mihin rahkeet riittävät.

Alkuperäinen kirjoittaja :

Kiitos kaunis!

Tuo riitely repii hermoja. Meillä on monasti niin että riita loppuu vasta kun suutun kunnolla ja komennan lapset johonkin oikein kurjaan hommaan. Siitä tulee uusi riita ja itku, mutta sitten tilanne rauhoittuu.

Alkuperäinen kirjoittaja :

Kiitos kaunis!

Ei kyllä vähän vois tosiaan miettiä.

Missä lasten isä? Tukiverkot?

Lasten isä lähti vähän tuulettumaan,viikon reissulle lähti.
Ja täällä korvessa ei asu ketään tuttuja ja sukulaisia lähimainkaan.

Just tuon vuoksi en halua asua korvessa. Mukava kun lapsilla omat kaverinsa, niin eivät koko aikaa keskenään nahistele. Aina voi lähteä vaikkapa 'ikkunaostoksille', baariin päiväkahville/jäätelölle. Tlisin hulluksi ja tylsistyisin jossain korvessa vailla elämää ympärillä.

Ap, miten sä olet päästänyt asiat tuohon jamaan?

Mies, joka ei selvästi kunnioita sinua eikä ilmeisesti osallistu perheen elatukseen?
8 (!) lasta?
Talo korvessa?
Ei tukiverkostoa (en puhu nyt sukulaisista)?

Oikeasti, missä on suomalainen sisu ja naisen omanarvontunto? Missä on vaatimus tasa-arvoisesta ja -vertaisesta kumppanuudesta? Nuo asiat eivät vain tipahda syliin, tuo tilanne on vuosien myötä kehittynyt.

Mua harmittaa sun puolesta.

Yhteistyössä