Saanko mä paljastaa oleellisia yksityiskohtia mun elämästä? Muutkin voi kertoa omiaan

Eli tässä tiimarinvihkoon merkattavaksi:
-mulla on mustat housut ja musta Lauri Tähkä-paita päällä
-mun silmälaseissa on tahra
-mun pitäisi ommella useampi metri kangasta
-mulle tuli Novita-lehti tänään
-pitäis pestä pyykkiä
-mun sormea kutittaa

Antakaas muutkin tulla yhtä tärkeitä tietoja elämästänne, niin pysyy tiimarinvihkot ajantasalla! :attn: :D B)

- mun pitäis hakea kuukuppi postista, sit tungen sen sisääni
- pesin eilen lattiat
- mulla on noin 20 kirjastonkirjaa tuolilla pinossa
- mä katson magnoliaa, ja oon koneella samaan aikaan..

Hurjaa elämää!

Rukoilijasirkka
Mulla on vale reikä peoussa. Se ei johda mihinkään, eikä ole kovin syvä. Luulin pienenä, että se tarkoittaa, että olen kehitysvammainen. Kehuskelin asiasta pihalla muille lapsille.

-Pitäis pakkailla ressua varten, ei huvita.

-Meillä on hiljaista just nyt, mikä on älyttömän epänormaalia.

-Muksut halus ennemmin näkkäriä, ku jäätelöä.

-Pyykkikone lopettelee neljättä pesuaan tälle päivälle ja yks koneellinen lähtee kohta käyntiin.

-Mietin, että pesiskö ikkunoita ja päätin siirtää syksyyn koko homman. On se niin paskamainen urakka ja vielähän täältä näkee ulos.

-Harmittaa, ku vanhin ei oo kotona. Se on ainoa lapsista, joka osais keittää kahvit.

-Bändi esiintyy puolelta lastenhuoneessa. Laadukas konsertti vain yksin minulle!

Muokkaus: Bändi oli jälleen kerran loistava. Esitys päättyi sirkustemppuihin, jonka jälkeen nuorallatanssija tipahti sängystä ja estehyppääjä sai raivokohtauksen, koska hänen huolella suunniteltu esitys peruuntui äidin toimesta.

??
- mä oon töissä, mutta LÄHES kokopäivän roikkunut palstalla (oon jäänyt koukkuun apua!)
- oon vihainen mun miehelle, vaikka se ei periaatteessa oo tehnyt mitään väärää. Ei vaan lue mun ajatuksia vaikka "pitäis". Mutta en oo sanonut sille et oon vihainen, päässäni oon tehnyt sille jo vaikka mitä keljua
- suunnittelen illan siivoamista, vaikka tiiän jo nyt etten aio siivota.
- toivon että olisin kesälomalla. Tai se olisi edessä. Mutta kun se meni jo :(
- nyt tässä samalla lähetin miehelle viestiä. toivottavasti tajuaa vihjeen. Tiiän jo ettei se kylläkän tajua.

Miten niin huono päivä.

-vaihdoin vasta yöpaidan...
-olin eilisen päivän se sama yöpaita päällä
-haukuin koiria ketaleiksi(ne ei haukkuneet takaisin :eek: )
-poika makaa sohvalla ja katsoo telkkaria
-tein kaalilaatikkoa
-matkatavarat purkamatta,pitkin taloa :kieh:
-Ja kaikki tämä on tosi oleellista tietoa...mun elämässä tapahtuu hurjia asioita!! :xmas: |O

- mulla heittää päästä (joo, heittää muutenkin mutta nyt ihan oikeesti pyörryttää...)
- mulla on beiget äippäpökät ja harmaa trikoopaita
- näin sadepäivän kunniaksi silmälasit piilareiden sijasta
- mun hiukset on auki ja ihan takussa :/
- mulla on marimekon hiirimatto

Yhteistyössä