Saanko mä koskaan enää anteeksi?

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Mitä ollaan juteltu niin vaimosi on herttainen mutta impulsiivinen ihminen.
Kovin hän rakastaa sinua ja on onnellinen...mutta tieto lisää tuskaa(liika lukeminen aiheuttaa hänelle enemmän painetta ja stressiä. Tahallisesti hän ei mitään negatiivistä tee mutta herkkänä hän reagoi erilailla mitä normaalit ihmiset).
Kyllä.Olet oikeassa!

HUOH!
Ettekö te osaa itse tehdä/ miettiä mitään?
Kaikkeen pitää saada vastaus muilta ihmisiltä?
Oli ongelma mikä tahansa (ja teillähän niitä riittää ja vaikkei riittäisikään, niin keksitään lisää), niin uikutatte täällä?
MISTÄ IHMEESTÄ ME VOIDAAHN TIETÄÄ ANTAAKO SAVANNA SULLE KOSKAAN ANTEEKSI! KYSY SAVANNALTA ÄLÄKÄ TÄÄLTÄ!
PUHUKAA KESKENÄNNE HYVÄT IHMISET! Alkaa muakin pikkuhiljaa nyppiä tuo teidän touhunne.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HUOH!:
Oli ongelma mikä tahansa (ja teillähän niitä riittää ja vaikkei riittäisikään, niin keksitään lisää), niin uikutatte täällä?
MISTÄ IHMEESTÄ ME VOIDAAHN TIETÄÄ ANTAAKO SAVANNA SULLE KOSKAAN ANTEEKSI! KYSY SAVANNALTA ÄLÄKÄ TÄÄLTÄ!
PUHUKAA KESKENÄNNE HYVÄT IHMISET! Alkaa muakin pikkuhiljaa nyppiä tuo teidän touhunne.
relaahan nyt vähän...

vieras
No sanontahan menee, että nainen ei unohda, mutta mutta. Jos jotain väärin tekee niin eiköhän hyvä ihminen anna anteeksi. Siis kun mitään peruuttamatonta ei kuitenkaan ole tapahtunut, kai?

Annukka
Nyt ei kannata kysyä saatko ikinä anteeksi, koska ainakin sen mukaan mitä kirjoitit ei ole mitään anteeksi annettavaa.
Sinä autoit vaimoasi kun hänellä oli vaikeaa siinä tilanteessa ainoalla mahdollisella tavalla. Sinä teit aivan oikein, eikä sinun kuuluisi pyydellä anteeksi. Sinä autoit vaimoasi.

Ongelma on siinä, että vaimosi ei ymmärrä tätä. Hän luulee sinun satuttaneen ei auttaneen häntä ja tämän väärinkäsityksen poistamiseksi tarvitsette parisuhdeterapiaa.
Kirjoitit, että olitte sellaisessa. Eikö siitä tuntunut olevan apua kun lopetitte sen kesken.
Jos se terapeutti tuntui väärältä niin kannattaisi kokeilla jotain toista.
Se tie on pitkä. Siitä ei selviä yhdellä, kahdella tai kolmella käynnillä, vaan puhutaan kuukausista.

Ilman terapiaa te jahkaatte tätä samaa asiaa koko loppuelämänne. Ainoastaan ulkopuolinen ihminen saa teidän suhteenne kuntoon.

Alkuperäinen kirjoittaja HUOH!:
Savanna kirjoitta paljon tänne,niin eiköhän minäkin voi kysyä

Elämässänne on nyt hyvin raskas vaihe. Lapsen sairastuminen, talon rakentaminen ja ylipäätään se, että lapset ovat pieniä. Ihmiset eroavat paljon silloin kun lapset ovat pieniä. Tuona aikana ymmärrettävästi elämä muuttuu paljon, ja silloin tulee helposti eri asioista riitaa.

Olen ymmärtänyt, että teillä on sukulaiset kaukana ja lastenhoitoapua on siksi vaikea saada, mutta luulen, että tarvitsisitte kahden keskistä aikaa, aikaa löytää toinen toisenne uudestaan.

Voisitteko te hakeutua vaikkapa parisuhdeleirille, sellaisiakin on johon lapset saa ottaa mukaan, siellä saisitte selvitettyä kaiken tapahtuneen ja siirrettyä menneen taakse, jottei sitä enää tarvitsisi kaivella.

Ei minulla ole vastauksia siihen, muuttuuko asiat koskaan, mutta ne ovat nyt varmasti rakentamisstressin vuoksi kärjistyneet. Kannattaa odottaa vähän ja yrittää sinnitellä, kun elämä helpottuu, on varmaan helpompi olla yhdessä.

Tsemppiä teille molemmille!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No sanontahan menee, että nainen ei unohda, mutta mutta. Jos jotain väärin tekee niin eiköhän hyvä ihminen anna anteeksi. Siis kun mitään peruuttamatonta ei kuitenkaan ole tapahtunut, kai?
stressi joka oli raskauden aikana on hänen mielestänsä peruuttamaton

Meri-Kaisla harm.
Tältä palstalta te ette saa vastausta ongelmaanne. Mun mielestä teidän ongelmat on sitä luokkaa että ammatti-ihminen voi vain ne ratkoa yhdessä teidän kanssa. Eikä se ole ohi yhden tai kahden tapaamisen jälkeen, vaan vaatii aikaa niinkuin aina masennuksessa tai kriiseissä. En tiedä olisiko hyvä idea sulkea tämä netti vähäksi aikaa kokonaan, unohtaa opaskirjat yms. tietotulva ja keskittyä parisuhteen hoitoon ja niihin hyviin asioihin mitä teillä on. Ja toivottavasti saatte myös apua ystäviltä, jotka oikeasti tuntevat teidän tautanne. Kaikkea hyvää.

Ööh
Vihdoinkin tilaisuus sanoa sulle suoraan: JÄTÄ SE IKUISESTI JA KAIKESTA VALITTAVA KAKARA! Ihme hörhön oot vaivoikses saanut, mies parka. Sääliksi käy aivan kympillä! Vedättä ja käyttää sua armotta hyväkseen! Etkö sä hyvä elämä ite näe sitä! Pelasta ittes ikuiselta helvetiltä ja lähde ajoissa!

Alkuperäinen kirjoittaja Ööh:
Vihdoinkin tilaisuus sanoa sulle suoraan: JÄTÄ SE IKUISESTI JA KAIKESTA VALITTAVA KAKARA! Ihme hörhön oot vaivoikses saanut, mies parka. Sääliksi käy aivan kympillä! Vedättä ja käyttää sua armotta hyväkseen! Etkö sä hyvä elämä ite näe sitä! Pelasta ittes ikuiselta helvetiltä ja lähde ajoissa!
Minun vaimo on aina rakas,vaikka kuinka iso kriisi olis ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Just joo!Eli hän kysyi :LOL: !Mä sanoin hänelle että kysyy vaikka jossain ,vaikka palstalla,no nii kiva ,joo....:xmas:
Älä ny naura, toinen rakastaa sua niin paljon, että kysyy palstalta ohjeita :D
Meillä oli vähän riita kun teimme remontti,niin hän kysyi miks olet kokoajan niin kylmä mulle...niin ja kaikki alkoi että mä sanoin vaan että kysyy vaikka naisilta mielepiteita,miks olen niin vihainen sinulle aina ja mulle tuli idea että kysyy vaikka palstalla,niin hän kysyi,no kuitenkin mun idea se oli :D

Yhteistyössä