saanko lainan, mitäs luulette??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias

Vieras
Eli aloitan kohta työt vakipaikassa 1829+ilta- ja viikonloppulisät on palkka ja miehellä ei vakipaikkaa ja töitä tiedossa lokakuulle 2300 euroa noin suunnilleen ja molemmista siis verot pois. Omaa rahaa 10000 ja 130000 pitäs saada pankista. Niin ja takaajia ei haluta sukulaisista ja ensiasunto kyseessä.

luulis saavan. sisko sai lainan 163000 euroo miehensä kanssa. ilman takauksia ja ilman käsirahaa eli koko asunnon hinta velaksi. siskolla ja sen miehellä himpun verran paremmat tulot. niillä molemmilla kyllä vakkari duunit.

Tarkoitatteko tuolla sanonnalla ilman takauksia henkilötakaajia vai muita takauksia? Ei noin isoja lainoja saa ilman jotain takausta. Mulla on laina valtiontakauksella, en halunnut henkilötakaajia.

Pankit myyvät myös niitä omatakauksia, jossa takauksesta pitää maksaa. Yleensä se menee niin, että säästöjä pitäisi olla 15 % ja 15 % riittää valtiontakaus, 70 % on asunto. Mutta pankit ovat tiukentaneet lainansaantiehtoja.

Minä en noilla tuloilla ottaisi tollasta lainaa. Meillä bruttotulot n. 4000 ja lainaa otettiin 120 tonnia, viidessä vuodessa maksettu pois sitä 40 tonnia, eli tällä hetkellä 80 tonnia jäljellä ja tässä maailman tilanteessa ihan riittävästi...

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Minä en noilla tuloilla ottaisi tollasta lainaa. Meillä bruttotulot n. 4000 ja lainaa otettiin 120 tonnia, viidessä vuodessa maksettu pois sitä 40 tonnia, eli tällä hetkellä 80 tonnia jäljellä ja tässä maailman tilanteessa ihan riittävästi...

Minkälaiset teillä on kk erät?

Yhteistyössä