Saanko kysyä jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hahaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hahaa

Vieras
Miksi lähes kaikki tuntemani henkilöt, jotka ovat ottaneet si-rokotteen, ovat sairastuneet? Sairastaneet jopa kaksi viikkoa.
Miksi lähes kaikki tuntemani henkilöt, jotka eivät ole ottaneet rokotetta, mutta ovat sairastuneet si:aan, ovat selvinneet taudista jopa alle viikossa?

Ja tässä on nyt kyse kymmenistä henkilöistä, ei muutamista.

Miksi minä, joka olen kärsinyt lapsettomuudesta 15vuotta, vihdoin raskaaksi tultuani, olen saanut kuulla kolmelta eri lääkäriltä, etteivät suosittele rokotteen ottamista? Viikkoja on nyt 19.

Mitä suojaa on rokotteesta, jos toinen aalto tulee? Kun todennäiköisesti virus on jo muuntunut sellaiseksi, ettei rokotteesta ole hyötyä. Jos siitä hyötyä on nytkään, kun kuitenki lähes järjestään ihmiset sairastuvat.

No vastausta en sun kysymykseesi tiedä. Mä tiedän tosi monia rokotettuja, ja yksikään ei ole sairastunut ollenkaan. Kolme tiedän, jotka ovat sikainfluenssassa ihan todistetusti, eivät ole rokotetta saaneet/ottaneet, ovat sairastaneet kyllä tosi pitkään ja olleet tosi sairaana.

Eipä ole meidänkään perheeseen otettu rokotetta. Äitini esim. otti rokotteen, oli kaksi viikkoa sairaslomalla. Kummallista oloa jatkunut nyt jo kolmatta viikkoa, esim huimausta, välillä keuhkot kipeytyy niin ettei ulkona saata käydä, nuha tulee ja menee, päänsärky tulee ja menee, ruokahaluttomuutta ym. Ensimmäisen viikon oli tosi kipeänä. Alkoi kolmantena päivänä rokotteen ottamisesta.

No, siinä on vasta kolmen lääkärin sana vastaan terveyden ja hyvinvoinnilaitos ja kaikki muut asiantuntijat. Jokainen miettiköön asian omalle kohdalleen ja tehköön sitten omasta mielestään turvallisimman ratkaisun. Henkilökohtaisesti en usko, että sivistysvaltioissa suositeltaisiin koko rokotteen ottamista jos siitä olisi jotakin vaaraa, etenkin kun sitä suositellaan myös terveille ihmisille. Ehkä sinua hoitavat lääkärit ovat sitten suositelleet rokotteen ottamatta jättämistä jonkin yksilöllisen syyn takia.

VARMASTI on niitä, jotka eivät ole rokotteesta oireita saanut ollenkaan, mutta väkisinkin mieleen tulee kysymys, saako jotku jotain lumerokotetta sitten vai mistä kyse?

Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:
VARMASTI on niitä, jotka eivät ole rokotteesta oireita saanut ollenkaan, mutta väkisinkin mieleen tulee kysymys, saako jotku jotain lumerokotetta sitten vai mistä kyse?

juu ja ufot sieppaa ne ja vie area 51 takapihalle futista pelaamaan

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kylläpä ap:n tuttavapiirissä sitten tuo tauti jo jyllää.
En tunne vielä ketään sairastunutta.

Niin jyllää. Kuten koko tässä maakunnassa, missä asun. Eikö tee mieli uskoa mitään pahaa rokotteesta tai sikainfluenssasta? Alkaako taas jauhaminen, että ei voi mitenkään olla niin paljon sairastuneita tuttavapiirissä, vaikka parhaillaan epidemia jyllää koko maassa? Idioottimainen kuvitelma, jos näin joku ajattelee...

Alkuperäinen kirjoittaja dd:

juu ja ufot sieppaa ne ja vie area 51 takapihalle futista pelaamaan

No se on sinun mielikuvituksen tuotetta, ei minun.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kylläpä ap:n tuttavapiirissä sitten tuo tauti jo jyllää.
En tunne vielä ketään sairastunutta.

Niin jyllää. Kuten koko tässä maakunnassa, missä asun. Eikö tee mieli uskoa mitään pahaa rokotteesta tai sikainfluenssasta? Alkaako taas jauhaminen, että ei voi mitenkään olla niin paljon sairastuneita tuttavapiirissä, vaikka parhaillaan epidemia jyllää koko maassa? Idioottimainen kuvitelma, jos näin joku ajattelee...

Mitä sä siellä jauhat?
Kurjaa jos olette noin tautista sakkia.
Varmaan leviää kohta täälläkin, mutta enpä jaksa vielä stressata ennen kuin sen aika on.

Yhteistyössä