saanko kadota saanhan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermomeneevaimeneekö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermomeneevaimeneekö?

Vieras
Tämä päivä alkoi loistavasti,
aamulla penikat kiukutteli ja olivat aamupuuro-mustikkasoppa sotaa keskenään kun olin laittamassa pyykkikonetta päälle jonka pesuainelokero nasahti lopullisesti irti.
puoli 11 aikaan syötiin ruokaa.. Lihaperunasoselaatikko paloi uuniin mutta sitä pystyi jokseenkin kuitenkin syömään. Lapset kiukuttelivat väsyneinä.

lähdettiin kauppaan sitten syönnin perään ja kaupassa muksut tappelivat
kaksois autokärryissä siitä kumpi istuu kummallakin puolen. <-- tuossa vaiheessa meinasi jo niin palaa käämpi että oisin vaan vaihtanu normi kärryihin ja jättäny pennut sinne koppiin(autoon) keskenään tappelemaan!

Kaupassa huomasin että aina mukanani kuljettama normaaliin tapaan kauppalista OLI jäänyt kotiin. Hädissäni keräsin tarvikkeita, ja kun oltiin kassalla minun kortti ei toiminut koska se on hieman halki sirun läheisyydestä.

Myyjä onneksi aikansa taisteli ja laittoi kuitin jotenki jännästi kortin ympärille ja veti läpi siitä jutusta. (ei siis tarvinu tunkea siihen koneeseen).

noh,kaupan pihalla olin juuri saanu muksut autoon ja vöihin kun olin nostamassa pusseja takakonttiin..

yhdessä pussissa oli 4 kpl kanankoipilaatikoita ja kuinkas ollakkaan,
JUURIKIN minun tuurilla koipipakettien terävät kulmat halkaisivat pussin kyljen ja kaikki valuivat pitkin pihoja. Kahdesta meni pakkausrikki niin että muutama koipi valui ulos asfaltille. Silloin nakkasin ehjät takaisin konttiin menin autoon ja vedin oven niin täysiä kiinni kun jaksoin ja huusin kurkku suorana että "nyt saatana jos yksikään inahtaa niin ette saa ruokaa viikoon"

hengitin syvään ja käynnistin auton.
Nasta laudassa kurvasin kotiin ja kotona huomasin että olisi pitänyt käydä postissa!

Päätin jättää reissun tekemättä,laittaa muumit pyörimään ja lösähtää sohvalle lukemaan lehteä.
Jonka jälkeen muksut olivatkin jo nukahtaneet ja sain keitellä rauhassa päiväkahvit ja SYÖDÄ YKSIN 3 ARNOLDSIN DONITSIA.

että semmosta!

KIITOS ETTÄ SAIN PURKAA!

Joskus vaan on huonoja päiviä. Aikuinenkin voi pyytää(ja pitääkin)anteeksi omaa kiukkuaan,hermojen menetystä...

Vielä se aurinko paistaa! :hug:

Itellä on kolme tenavaa yksin huollettavana,oma terveys ei ole paras,ja tiedän etten aina jaksa olla se kiltti-ihana-mukava..mutta kun sitä purkausta sitten pyytää lapsiltaan anteeksi,jaksaa taas..