Saanko ihmetellä teitä jotka olette varattuja ja pyöritte täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelevä*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä*;27686597:
miten te voitte niin avoimesti flirttailla toistenne kanssa,välillä ihan kunnollakin.Jutut seilaa alapäässä ja seksissä ym. Tietääkö teijän puolisot että te flirttaatte täällä avoimesti ja aika rankastikin välillä? ja jos tietävät niin mitä mieltä ovat? sallitteko te puolisonne flirttaavan netissä muiden kanssa? vai oletteko pitänee asian puolisolta salassa?

Eivät varmasti puolisot tiedä sitä, minkälaista juttua täällä oikeasti jotkut heittävät. Ei sopisi meidän suhteeseen ainakaan postailla herutuskuvia ja flirttailla ja jaaritella tuntutolkulla panojutuista harvase ilta jossain nettipalstalla.

Täh. Ei tämä mikään sinkkusivusto ole. Vaihda äkkiä palstaa, jos luuiit tätä sellaiseksi.

Seksi on yksi monista puheenaiheista, eikä se ole kielletty parisuhteessa oleviltakaan.

Eivät varmasti puolisot tiedä sitä, minkälaista juttua täällä oikeasti jotkut heittävät. Ei sopisi meidän suhteeseen ainakaan postailla herutuskuvia ja flirttailla ja jaaritella tuntutolkulla panojutuista harvase ilta jossain nettipalstalla.

Joo, oon joskus Datalle kommentoinut, etten tykkäis, jos samalla asenteella ois ku jotkut täällä.

[QUOTE="vieras";27687234]No niin, joku sentään on samaa mieltä kanssani, joten en ole ainoa "tiukkis". Mullekaan sellainen käytös ei olis ok.[/QUOTE]

Hei, käytsä usein täällä?

No eihän flirttailussa mitään pahaa ole... siis kun flirttailijoina ovat naiset ja kyse on pääosin naisille tarkoitetusta foorumista. Jos tämä olisi miesten foorumi ja miehet täällä lirkuttaisivat naisille niin auta armias...

En usko että täällä mitään oikeaa flirttailua on, siis tarkoituksella jollekin tietylle henkilölle enkä usko että täältä helposti mitään kolmiodraamoja syntyy.

Mutta silti en tykkäisi jos mieheni kehuisi täällä jollekin naiselle illat pitkät kuinka "sulla on ihanat munkit, namnam :p ". En tykkäisi semmoisesta livenä ja palsta on mun mielestä osa live-elämää.
Saa ukko luvan kehua mun munkkeja. :kieh:

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";27687441]Oletko sinäkin varattu nainen? :O

Ja lähettelet sellaisia haarat auki- herutuskuvia palstamiehille ja lirkutilirkuti päälle?[/QUOTE]

Lähettelen, vai laitan linkin hetkeksi kaikkien näkyville? Palstalla voi lirkutilirkuti ihan hyvillä mielin koska se ei ole vakavaa, ei johda mihinkään, ei ole tunteita tai fyysisiä kosketuksia mukana, eikä oo mitään salaista mitä en vois miehelleni kertoa täällä kirjotelleeni. Kuten jo aiemmin lainasin jotain kommenttia, niin jos miestä kiinnostaisi niin saisi tulla lukemaan mun juttuja tänne.

Yhteistyössä