Saanko heittää sangollisen hiekkaa naapurinäijän päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kervo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kervo

Vieras
Menee hermot siihen :kieh:

Joku oli huomauttanut sille, että hiekkalaatikoihin pitää laittaa suojat päälle. Hiekat on just vaihdettu, ja täällä kulkee ihmisten kissoja vapaana.

No, se tuli urputtaaman mulle, koska minä olin ottanut suojat pois enkä ollut niitä laittanut siihen paikoilleen, ei ole kuulemma hänen hommansa kun minä ne kerran olin poiskin ottanut.

No, minähän olin ottanut ne suojat pois, kun olin lasten kanssa leikkimässä. Kun lähdimme sisälle, keräsin meidän lelut ja laitoin toisen laatikon päälle suojan ja kysyin siltä naapurinäijän 3-vuotiaalta, että jääkö se vielä leikkimään siihen vai saanko laittaa senkin suojan päälle. Se lapsi jäi siihen leikkimään, joten en laittanut suojaa. Mun olis sitten ilmeisesti naapurin mielestä pitänyt siirtää kaikki hänen lapsensa lelut siitä, laittaa suoja päälle ja käskeä se niiden kolmevuotias sisälle pyytämään, että isä tulis avaamaan hänelle pressun.

Toisella kertaa naapurin 3-vuotias oli jättänyt siihen hiekkikselle lelujaan, eikä kukaan ollut laittanut suojaa siihen päälle. Olin ulkona lueskelemassa, ja huomasin ettei ollut niitä suojia ja kävin kiskaisemassa siihen päälle ennen kuin menin sisälle. Jätin ne lelut sinne suojan alle. Niinkään ei olis kuulemma saanut tehdä :kieh:

Yhteistyössä