Minäkin mietin nimeä Pertti mutta jotenkin tuo Matti vaan tuntui oikeammalta tälle pikkuselle =)Alkuperäinen kirjoittaja P:Aivan söpö ja ihana pörrökasa. Tutuilla on kissat Pertti ja Matti
Minäkin mietin nimeä Pertti mutta jotenkin tuo Matti vaan tuntui oikeammalta tälle pikkuselle =)Alkuperäinen kirjoittaja P:Aivan söpö ja ihana pörrökasa. Tutuilla on kissat Pertti ja Matti
Matin emä on pitkäkarvainen =)Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Ihana. Onkos tämä Matti pitkäkarvainen vai onkos siitä liian kauan kun olen viimeksi katsellut pentukissaa?
Kiitos, kyllä meille yksi kisu mahtuu =) Kiitos sanoistasi. Tuolla Matti nukkuu isännän viekussa.Alkuperäinen kirjoittaja Ällövaroitus:ihana iita kun pelastit pikku-matin :heart: ja suloisia nuo muutkin otukset :heart:
Hih, Matilla oma fanijoukkio jo :heart: heh.Alkuperäinen kirjoittaja Matti-fani:Onnea uudelle supersuloiselle perheenjäsenelle! Hienoa että Matti sai hyvän kodin ja elelee suloisia kissanpäiviä!
Kiitos =) :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:Onnea uuden perheenjäsenen johdosta! :heart:
Mulla oli joskus kissa nimeltä Kissa. Ja meidä toiselle koiralle olisin halunnut antaa nimeksi Koira, mutta mies ei suostunut. Nyt sen nimi on Pieni (-Koira).Alkuperäinen kirjoittaja mulisheijaksakirj:Mulla oli kissa nimeltä riiviöAlkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:Suloinen, tosin näyttää siltä että kunhan tässä kotiudun, niin minusta tulee pikku riiviö
Heh, niin olihan isälläni muinoin 1990-luvulla kissa, jonka nimi oli Kissa Uspenskin kirjaa seuraten.Alkuperäinen kirjoittaja IhaNainen:Mulla oli joskus kissa nimeltä Kissa. Ja meidä toiselle koiralle olisin halunnut antaa nimeksi Koira, mutta mies ei suostunut. Nyt sen nimi on Pieni (-Koira).Alkuperäinen kirjoittaja mulisheijaksakirj:Mulla oli kissa nimeltä riiviöAlkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:Suloinen, tosin näyttää siltä että kunhan tässä kotiudun, niin minusta tulee pikku riiviö
Mutta ap:lla on valtavan suloinen katti-Matti. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:Matti tuli taloon tänään <3 Mussukka oli lopetusuhan alla