V
vivian
Vieras
No saan. Mua ärsyttää noi vauvakuume-ketjut, puhallellaan plussatuulia puuuuuhhhh, lähetetään tarrasukkia (wtf?!? ) matkaan masuasukille ja kilpaillaan kenellä on eniten raskausoireita. Jos sulla on ripuli, oot varmaan raskaana. Jos sulla on lämpöä, oot varmaan raskaana. Jos sulla on pääkipua, oot varmaan raskaana. Jos sulla on jano, oot IHAN VARMASTI raskaana. Jos sulla on vatsa kipeä, oot TAATUSTI raskaana. Jos sulla on menkkakipuja, oot raskaana. Jos sulla on menkkakipuja ja menkat alkaa OHO anteeksi, ei tietenkään menkat, vaan täti tuli kylään, niin ne on varmaan vaan valemenkat, koska olihan sulla ripuliakin justiinsa... Jos sulla on hiukset rasvaset, oot raskaana. Jos sulla on korvavaikkua, oot saletisti raskaana... Jos sulla ei ole menkat myöhässä eikä oireen oiretta, niin kannattaa se testi silti ostaa viikkoa liian aikaisin, koska "meillä on tunne että sä oot raskaana" Tätä vois jatkaa loputtomiin.
Niin niin, eihän niitä olis pakko lukea, mutkun vertaistuki olis ihan hyvä juttu mut mä en ymmärrä tota että taannutaan jonnekin... en edes keksi minne. Ja musta tuntuu että siellä nää tyypit vaan ruokkii toistensa vainoharhaisuutta, alkaa jo naurattaa kun tullaan kysymään: "mulla on ripuli, mistä johtuu", vastaukset on luokkaa normaali, mutta mikään ei kelpaa, koska tää kysyjä on jo valmiiksi päättänyt että tän on oltava raskausoire. Ja sitten kun joku sitä ehdottaa niin: "KAS, en tullutkaan ajatelleeksi, niinhän sen on oltava. Käyn heti tänään ostamassa testin".
Sitten kun ollaan luultu ties mitä janoa ja ripulia raskausoireeksi (toki joillakin voi olla, en sitä kiellä todellakaan, mutta... ) niin ostetaan raskaustesti ja se on selkeä nega. No, laitetaan nyt kuitenkin nettiin. Mitään toista viivaa ei näy, ei edes haamua, mutta silti siihenkin ketjuun 2/3 vastaa että "ehkä näen siinä viivan, taitaa olla haamu, ONNEA!!!"...
ÄÄÄÄÄÄÄÄ ja kiitos
Nyt tuli jo parempi mieli. Ehkä mä perustan oman ketjun, sellaisen jossa sanat/sanonnat "tarrasukkia, plussatuulia, täti tuli kylään" jne on KIELLETTY!!
Niin niin, eihän niitä olis pakko lukea, mutkun vertaistuki olis ihan hyvä juttu mut mä en ymmärrä tota että taannutaan jonnekin... en edes keksi minne. Ja musta tuntuu että siellä nää tyypit vaan ruokkii toistensa vainoharhaisuutta, alkaa jo naurattaa kun tullaan kysymään: "mulla on ripuli, mistä johtuu", vastaukset on luokkaa normaali, mutta mikään ei kelpaa, koska tää kysyjä on jo valmiiksi päättänyt että tän on oltava raskausoire. Ja sitten kun joku sitä ehdottaa niin: "KAS, en tullutkaan ajatelleeksi, niinhän sen on oltava. Käyn heti tänään ostamassa testin".
Sitten kun ollaan luultu ties mitä janoa ja ripulia raskausoireeksi (toki joillakin voi olla, en sitä kiellä todellakaan, mutta... ) niin ostetaan raskaustesti ja se on selkeä nega. No, laitetaan nyt kuitenkin nettiin. Mitään toista viivaa ei näy, ei edes haamua, mutta silti siihenkin ketjuun 2/3 vastaa että "ehkä näen siinä viivan, taitaa olla haamu, ONNEA!!!"...
ÄÄÄÄÄÄÄÄ ja kiitos