Saanhan mä vähäsen suuttua..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HelloShitty

Vieras
kun ukko päätti lähtee varpajaisiin ja jätti mut yksin tänne lasten kaa. |O :snotty:

juu..sinänsä ihan sama ku ei oo kuitenkaan tulossa synnytykseen mukaan että sen takia ei tarvis olla selvinpäin mutta kun mua vaan v*tuttaa kun huomenna olis menoa ja ukolla tietysti kaamee kapula. + että se oli luvannu ettei mee mihinkään varpajaisiin vaan pitää sitten omia + tän kaverin kaa yhteiset jossain vaiheessa. :|

miks pitää olla niin hemmetin herkkä..? |O :headwall: :ashamed: kivaa olla yksin. ehkä eniten harmittaa kun on niin suppee elämä ettei kukaan ikinä haluu tulla tänne viihdyttää..kaikilla tuntuu olevan omakin elämä. :whistle:

Tsemppistä sinne, kuulostaa niin kovin tutulta... Tosin meillä on mies aina töissä, mä aina lasten kanssa eikä ole oikeastaan kuin yks kaveri :( Tänään taas ollut niin vaikea päivä ettei mitään rajaa. No onneks on kohta ilta niin voi mennä nukkumaan eikä tarvii miettiä kaikkea.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks sun mies ei tuu mukaan synnytykseen? Mie en kyllä ois kestäny ilman miestäni. Koitahan jaksaa...

ei haluu niin en aio pakottaa.

onko ollut aiemmissa mukana? ei millään pahalla, mutta mua jotenkin ihmetyttää se, että kun se nainen siinä sentään joutuu sen kaiken rääkin ja tuskan käymään läpi, niin olisko sen rinnalla liikaa vaadittu mieheltä olla edes paikalla auttamassa lapsensa äitiä. tosin vähän eri asia jos miehellä on traumat aiemmasta synnytyksestä, mutta silloin on tod.näk. myös naisella, ja hänen on silti oltava paikalla kun lapsi syntyy.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Miks sun mies ei tuu mukaan synnytykseen? Mie en kyllä ois kestäny ilman miestäni. Koitahan jaksaa...

onko ollut aiemmissa mukana? ei millään pahalla, mutta mua jotenkin ihmetyttää se, että kun se nainen siinä sentään joutuu sen kaiken rääkin ja tuskan käymään läpi, niin olisko sen rinnalla liikaa vaadittu mieheltä olla edes paikalla auttamassa lapsensa äitiä. tosin vähän eri asia jos miehellä on traumat aiemmasta synnytyksestä, mutta silloin on tod.näk. myös naisella, ja hänen on silti oltava paikalla kun lapsi syntyy.

Samaa ajattelin...

Alkuperäinen kirjoittaja maritu:
Minusta varpajaiset on niin vastenmielinen "perinne" ettei tottakaan.
Kysymykseesi, kyllä saa suuttua jossei toinen ota huomioon.

no niin on mun mielestä kans! tai ainakin semmoset missä idea on vetää perseet eikä mitään muuta. mutta kun tää mun ukko ja sen kaverit niin ne ei osaa juhlia asioita muulla tavoin. aina jos on mikä vaan syy niin otetaan. |O :headwall:

oli se viimeks mukana juu.
oli selvästi sille kova paikka kattoa mutta ei siellä mitään niin rajua ollu etteikö vois tulla mukaan mun mielestä. mutta jos ei ite haluu niin mitä mä semmoselle teen...semmonen joka kiroilee ja juoksee tupakalle koko ajan.

mielummin otan semmosen mukaan joka osaa tukea mua. eli mun sisko on tulossa mukaan. =)

:hug: Meillä mies olis kans lähtenyt jonnekkin...Vaikka mua supistellut ja rv on jo kuiteskin 40+3. Ei lähtenyt kun itku tuli multa...Toisaalta ihan sama meneekö, tekis mieli olla ottamatta koko äijää mukaan synnytykseen. Loukkas niin paljon että oli jättämässä mua yksin tänne odottamaan tuleeko lähtö vai ei.

Meillä ukko kävi tasan ekasta varpajaisissa ja sillonkin vaan siksi että kaverinsa oli ollut ryypyllä kun ilmotti että tyttö tuli, käskivät siis mukaan otille. tosin silti se oli aamulla ennen 11 sairaalassa ilman darraa.
Pojasta ois ollu mahdollista pitää varpajaiset jos ois tahtonu (tosin ei se ois niitä kerenny pitää )muta ei halunnut.

Kyllä sen ukon pitäs olla selvänä että ois edes niitä jo olemassa olevia kersoja kattomassa.
Ja kun lähellä asusit ni voisin tulla käymään kahvilla, paeta tätä sairastupaa johonkin :kieh:

ai niin ja jos tää nyt päättäis tulla sillä aikaa niin arvaa vaan aionko ilmoittaa sille!!!! :kieh: :kieh: :kieh:

Miten jaksat/haluat olla miehes kans? Jos et ees halua ilmottaa, et oot synnyttämässä. Ei kuulosta kovin kivalta suhteelta.. :/

En ymmärrä. Teillä on 3 lasta ja sä olet viimesilläs raskaana? Ja mies lähtee juhliin.. En kestäis tuommosta.

no ei täs muuten olis mitään..ei tommosia juhlia joka päivä tuu vastaan mutta kun ite oon niin hemmetin yliherkkä!!! |O :ashamed:

En halua olla ennuseukko, mutta jos käytät sanoa "ei osaa juhlia asioita muulla tavoin. aina jos on mikä vaan syy niin otetaan" ja nyt jo prioriteetit noin... :ashamed:

:hug: Meillä mies olis kans lähtenyt jonnekkin...Vaikka mua supistellut ja rv on jo kuiteskin 40+3. Ei lähtenyt kun itku tuli multa...Toisaalta ihan sama meneekö, tekis mieli olla ottamatta koko äijää mukaan synnytykseen. Loukkas niin paljon että oli jättämässä mua yksin tänne odottamaan tuleeko lähtö vai ei.

voi törkeiden huippu! |O :hug: mitä niitä ukkoja oikein vaivaa..mulla onneks vasta rv 38+1 että ei tää ihan vielä oo tulossa mutta kun tää loppu ei muutenkaan herkkua oo niin miks pitää kiusata sitten. :kieh:

En halua olla ennuseukko, mutta jos käytät sanoa "ei osaa juhlia asioita muulla tavoin. aina jos on mikä vaan syy niin otetaan" ja nyt jo prioriteetit noin... :ashamed:

eikö kaikki alle 30v ukot oo semmosia? no..ainakin kaikki täälläpäin. :whistle:

Sillon ku olin viimesilläni raskaana niin mies oli ihan kotona eikä tod lähteny mihinkään juhliin, vaikka olis luokkakokouski ollu. En kyllä jaksais tuommosta kattella.. Meneekö teidän muut lapset johonki hoitoon ku synnytät vai kattooko miehes?

Kauheeta jeesustelua joiltain vastaajilta. Ei kai se nyt parisuhdetta kaada jos käy varpajaisissa. Ja mitäs tästä tuumaatte, mä olin rv 40 kun olin ITSE baarissa yhellä keikalla :D

Mutta kyllä mä silti ehkä vähän suuttuisin, ihan vaan sen takia kun mies oli kuitenkin luvannut ettei lähde.

Sillon ku olin viimesilläni raskaana niin mies oli ihan kotona eikä tod lähteny mihinkään juhliin, vaikka olis luokkakokouski ollu. En kyllä jaksais tuommosta kattella.. Meneekö teidän muut lapset johonki hoitoon ku synnytät vai kattooko miehes?

mies vahtii jos sattuu olee kotona ja selvinpäin. jos ei niin hommaan jonkun hoitajan tänne.

ei oo muita juhlia tiedossa ja on ollu kyllä kiltisti selvinpäin jo monta viikkoa mutta kun tää on semmonen poikkeus. :D

Nää on jänniä juttuja. Jos miehesi olisi lähtenyt johonkin tyyliin jalkapallojoukkueen pelimatkalle iironkäkkärään ryyppyreissun sijasta hän ei olisi ollenkaan niin p-ska näiden muiden mielestä vaikka tilanne ja lopputulos olisi ihan sama.

oli se viimeks mukana juu.
oli selvästi sille kova paikka kattoa mutta ei siellä mitään niin rajua ollu etteikö vois tulla mukaan mun mielestä. mutta jos ei ite haluu niin mitä mä semmoselle teen...semmonen joka kiroilee ja juoksee tupakalle koko ajan.

mielummin otan semmosen mukaan joka osaa tukea mua. eli mun sisko on tulossa mukaan. =)

meillä se ei kerennyt kolmosen synnytykseen mukaan ja parempi niin.kävi paljon nopeampaa ja kivuttomampaa synnytys,kun ei tarvinnut vielä ukkoa siihen hyysätä.kakkosta synnytettiin niin laukkasi tupakalla ja aina kun tuli takas niin höpötti että eikö vieläkään oo edistynyt.nyt neljännestä tulkoon mukaan jos kerkeää mutta istukoon aulassa siihen asti että vauva on ulkona.

Yhteistyössä