saan vieraan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naisenergiaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

naisenergiaa

Jäsen
08.03.2010
98
0
6
ja nyt jännittää...
minuun alkoi pitämään yhteyttä nuoruuden aikainen poikaystäväni jonka kanssa ei olla oltu missään tekemissä eron jälkeen. Nyt on facessa heitelty sillon tällön kuulumisia (yhteisten tuttujemme kautta törmäsimme vahingossa lärvissä).
Viime päivien viestittely ollut tiiviimpää.
Viimeksi eilen illalla kirjoiteltiin vähän aikaa eikä ollut mitään puhetta tapaamisesta kuin että hän kysyi et jos on tulossa käymään joskus synnyin kaupungissaan, olisinko valmis tapaamaan hänet. Vastasin et toki kahvit keitän jos tänne tulet. (meillä välimatkaa vajaa 300 km)

Just äsken sain viestin että on 50 km päästä minusta, laitas kohta puoliin kahvit tippumaan!
Siis apua hän on oikeesti tulossa enkä minä tiedä mitä ajatella. Kiva on tavata, ei siinä mitään...
mutta jännittää, mietityttää, voi kääk!

Alkuperäinen kirjoittaja oi:
Alkuperäinen kirjoittaja naisenergiaa:
onnea :) Kuulostaa niin ihanan jännitykselliseltä! Minkä ikäisiä nyt olette?

siis melkein 40-v, muutaman vuoden päästä, ei siis teinejä enää :D

:) Ehkä tästä vielä jotain syntyy!

mutta mä en ole mitään sellasta vailla enkä mitään sellasta ajatellut kun aloimme kirjoittelemaan, en edes osannut ajatella. enkä ajattele nytkään, olen kyllä niin hämmentynyt koko jutusta että en osaa ajatella mitään :o

mutta mä en ole mitään sellasta vailla enkä mitään sellasta ajatellut kun aloimme kirjoittelemaan, en edes osannut ajatella. enkä ajattele nytkään, olen kyllä niin hämmentynyt koko jutusta että en osaa ajatella mitään :o

No, aika kertoo!

Älä ajattelekaan - jos siis vain voit! :) Parempi vain katsoa ihan tavallisesti, millainen tyyppi sieltä tulee. Sithän sen näkee!

Yhteistyössä